Moi drodzy jaka petycja ? Kogo to obchodzi ? Bank taką sobie stronę zrobił i nie po to wydali grubą kasę aby teraz na wniosek nas, Klientów to zmieniać. Uważam, że dobry bank powinien słuchać sugestii klientów dla których jest założony. Ale ING od dłuższego czasu olewa sugestie i potrzeby Klientów. Więc Klienci powinni olać taki bank. Ja już przeniosłem konto do innego banku. Ma ładną i przyj
AgnieszkaBin pisze: @dawidt Nie znamy jeszcze konkretnej daty. O wyłączeniu ING BankOnLine poinformujemy wcześniej.
Tak, tak poinformujcie wcześniej. Przenoszę się do PKO . Z chwilą zamknięcia "starego" systemu, daję dyla z banku który ma klientów w d..... . Interfejs nowego systemu to porażka.
@PanCerny@ola3624@dawidt@atmt Każda opinia oraz sugestia dotycząca nowego systemu bankowości internetowej jest dla nas ważna i każdy pomysł analizujemy. Dokładnie na tej podstawie powstał nowy sytem, który tworzyliśmy wspólnie z naszymi klientami i w dalszym ciągu go rozwijamy. Poprzednia wersja bankowości internetowej będzie dostępna co namniej do końca tego roku.
Bank ma to w nosie. Na miejsce nasz, którzy odejdziemy - przyjdą nowi. A nowi nie będa pamiętać "starej; strony banku i tyle . Od razu łykną ten szajsz .
Ja już sobie wybrałem inny bank. Z chwila zamknięcia "starego" systemu odchodzę z ING. Ale to jakoś nie matwi naszego aktualnego banku. Zrobili z poważnej rzeczy cyrk.
mtommi nie jesteś sam. Sporo moich znajomych zrezygnuje z ING jeśli wyłączą "starą" stronę. Bank pokazuje swoją ignorancję wobec klienta. A to niedobrze
Nowy system ING to jakaś farsa. Przypomina kiepską grę a nie konto bankowe. Niestety ING nic sobie nie robi z potrzeb klientów. Więc jak tylko wygaśnie "stara" strona, zmieniam bank. Już nawet sobie wybrałem. Mają przejrzystą, prostą i funkcjonalną dla klienta stronę internetową. Szkoda, ze tak duzy bank jak ING lekceważy opinie swoich klientów. A z tego co mi wiadomo to bank
Trafnie to ująłeś. "Stara" strona banku była przejrzysta. Nowa jest totalnie do du... . Bank powinien choc troche kierowac się sugestiami klientów. Jak nie to zaczną zmieniać bank i tyle ....
Się dyskusja wywiązała. Mi się nie podoba nowy system który jest dostępny na komputerach domowych a nie na telefon. Tak czy siak jest beznadziejny ....
Nowa wersja systemu jest beznadziejna. Jeśli ING całkowicie wyłączy stary system - przechodzę do innego banku. Pracuje w branży IT ale nowy system ING to porażka. Przerost formy nad treścią. Po co te dodatki do analizy wydatków itp ? Poprzednia wersja była czytelna, przejrzysta itp. Lipa Panowie programisci....