Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marx Uznaliśmy, że takie informacje są najbardziej przydatne. Po wybraniu danej transakcji w szczegółach znajdziesz pozostałe informacje o transkacji.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 721 z 1 332 (6 817 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


PanCerny pisze:

Ja już sobie wybrałem inny bank. Z chwila zamknięcia "starego" systemu odchodzę z ING. Ale to jakoś nie matwi naszego aktualnego banku.  Zrobili z poważnej rzeczy cyrk.


Cześć PanCerny,

Napisz proszę, gdzie się przenosisz, wezmę pod uwagę po wyłączeniu starego systemu.

Pozdrawiam

mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 722 z 1 332 (6 810 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tytuł transakcji to kluczowa informacja. Lepiej usunąć całą tą kolumnę niż prezentować szczątkowe informacje.
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 723 z 1 332 (6 782 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie wiem, jak dla mnie te kółka to paskuda. czuję się jak po splifie.

Generalnie nie znoszę seledynu i wypranego błękitu, a tutaj jeszcze te cholerne kółka.

"MOJE zmienia wszystko", może jednak BANK  w tym wypadku umożliwi wybór wyglądu .To by było chyba najlepsze rozwiązanie bo jak widzę to nie jestem wyjątkiem.

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 724 z 1 332 (6 761 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

masz rację ,zgadzam się 

Kamil2n
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
2
23-11-2016
Wiadomość 725 z 1 332 (6 708 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Marx Sugestię odnośnie widoczności tytułu płatnosci przekazaliśmy do właściwej jednostki.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
KamilaC
Moderator
Moderator icon
185
71
04-09-2015
Wiadomość 726 z 1 332 (6 638 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej


atmt pisze:
I kolejne pytanie: jak spłacić kartę kredytową przypisaną do konta firmowego z osobistego rachunku oszczędnościowego. Do tej pory było to możliwe, teraz w opcji spłaty karty pojawiają się tylko rachunki firmowe. Błąd czy kolejne "ulepszenie"?

Przy spłacie karty kredytowej firmowej przez opcję "Spłać kartę" pojawią się tylko konta firmowe do spłaty.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 727 z 1 332 (6 495 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Do kiedy aktywny będzie stary, funkcjonalny ing online?

Kolejny raz powtórzę, że nowy ystem jest do bani. Począwszy od rozdzielenia kont prywatnych i firmowych, poprzez brak braku jasnej informacji o stanie kont, do podejścia banku do swojego "dzieła".

Odpowiedz
0 Lajków
dawidt
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
59
36
04-10-2016
Wiadomość 728 z 1 332 (6 476 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Mam ten sam problem. W starym systemie wzorce są osobno zapisane i są to rachunki, które muszę co miesiąc opłacić . W tym nowym badziewiu, wszystkie przelewy(również te nie istotne, jednorazowe) są w zapisane, w jednym miejscu, gdzie muszę je wyłuskiwać  z tych stałych.

Wygląd nowej strony, też pozostawia wiele do życzenia, zamiast konkretnek tabelki i kafelków, wrzucili kompletnie nieczytelne bąbelki. Niczego nie można sprawdzić, strona przestała być intuicyjna. Do tego zabrali notatnik, który od czasu do czasu był przezemnie używany.

Gdy zgłosiłam swoje uwagi i chęć z tego powodu opuszczenia ich banku, dali mi krzyżyk na drogę. Widać nie zależy im na stałych klientach.

ola3624
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
4
28-11-2016
Wiadomość 729 z 1 332 (6 463 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Tu nie chodzi o nowości, tylko o to, że utrudniliście swoimi pseudo innowacjami obsługę konta.
Nie ma tych funkcji, które były przydatne i potrzebne w normalnym funkcjonowaniu.
ola3624
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
4
28-11-2016
Wiadomość 730 z 1 332 (6 461 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Nadplata kredyt 2016

Cały czas wprowadzamy udogodnienia w Moim ING i aktualnie kredyt można nadpłacać w dowolnej kwocie, bez dodatkowych kosztów.
Co do pozostałych warunków umowy, prosimy o kontakt z naszą infolinią kredyt

...

22-11-2024
Problem z założeniem konta.

Od 11 listopada syn próbuje założyć online konto Mubi 18-26, bezskutecznie, konto zablokowane.
Wizyta w placówce w Jaworznie nie przyniosła efektu. Pani w okienku dzwoniła na infolinię (to jakiś żart) ...

21-11-2024
Re.: Oświadczenie KYO w przypadku kredytu hipotecznego

Z racji tego, że masz u nas kredyt hipoteczny wspólny z żoną, to macie również wskazane konto, z którego kredyt jest spłacany. W takiej sytuacji każdy ze współposiadaczy kredytu może zostać poproszony

...

21-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy