25-11-2016 09:33
@Marx Uznaliśmy, że takie informacje są najbardziej przydatne. Po wybraniu danej transakcji w szczegółach znajdziesz pozostałe informacje o transkacji.
25-11-2016 10:00
PanCerny pisze:Ja już sobie wybrałem inny bank. Z chwila zamknięcia "starego" systemu odchodzę z ING. Ale to jakoś nie matwi naszego aktualnego banku. Zrobili z poważnej rzeczy cyrk.
Cześć PanCerny,
Napisz proszę, gdzie się przenosisz, wezmę pod uwagę po wyłączeniu starego systemu.
Pozdrawiam
25-11-2016 10:57
25-11-2016 11:56
Nie wiem, jak dla mnie te kółka to paskuda. czuję się jak po splifie.
Generalnie nie znoszę seledynu i wypranego błękitu, a tutaj jeszcze te cholerne kółka.
"MOJE zmienia wszystko", może jednak BANK w tym wypadku umożliwi wybór wyglądu .To by było chyba najlepsze rozwiązanie bo jak widzę to nie jestem wyjątkiem.
25-11-2016 18:12
masz rację ,zgadzam się
26-11-2016 13:27
@Marx Sugestię odnośnie widoczności tytułu płatnosci przekazaliśmy do właściwej jednostki.
28-11-2016 09:36
atmt pisze:
I kolejne pytanie: jak spłacić kartę kredytową przypisaną do konta firmowego z osobistego rachunku oszczędnościowego. Do tej pory było to możliwe, teraz w opcji spłaty karty pojawiają się tylko rachunki firmowe. Błąd czy kolejne "ulepszenie"?
Przy spłacie karty kredytowej firmowej przez opcję "Spłać kartę" pojawią się tylko konta firmowe do spłaty.
28-11-2016 12:07
Do kiedy aktywny będzie stary, funkcjonalny ing online?
Kolejny raz powtórzę, że nowy ystem jest do bani. Począwszy od rozdzielenia kont prywatnych i firmowych, poprzez brak braku jasnej informacji o stanie kont, do podejścia banku do swojego "dzieła".
28-11-2016 13:14
Mam ten sam problem. W starym systemie wzorce są osobno zapisane i są to rachunki, które muszę co miesiąc opłacić . W tym nowym badziewiu, wszystkie przelewy(również te nie istotne, jednorazowe) są w zapisane, w jednym miejscu, gdzie muszę je wyłuskiwać z tych stałych.
Wygląd nowej strony, też pozostawia wiele do życzenia, zamiast konkretnek tabelki i kafelków, wrzucili kompletnie nieczytelne bąbelki. Niczego nie można sprawdzić, strona przestała być intuicyjna. Do tego zabrali notatnik, który od czasu do czasu był przezemnie używany.
Gdy zgłosiłam swoje uwagi i chęć z tego powodu opuszczenia ich banku, dali mi krzyżyk na drogę. Widać nie zależy im na stałych klientach.
28-11-2016 13:18
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |