Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


mcumberpl pisze:

@MonikaC przy zmianie kategorii wyświetla mi opcje, o których piszesz. Mam obecnie "przychód" a chce go zmienić na jedną z pozostałch trzech opcji i otrzymuje komunikat o błędzie.

 

Przy modyfikacji kategorii dla wydatków problem ten nie występuje. Dlatego myślę, że przeglądarka nie jest kluczem do rozwiązania problemu.

Korzystam z WIN7 i Firefox lub MacOS i Safari.

Pozdrawiam.


Próbowaliśmy odtworzyć ten błąd, ale bez powodzenia. Prosimy o potwierdzenie czy błąd nadal występuje, być może miało to związek z chwilowymi timeoutami. Jeśli problem się powtórzy prosimy o przesłanie wiadomości przez bankowość internetową.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
789
172
04-09-2015
Wiadomość 711 z 1 332 (7 553 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@MartaK działa Emotikon: Szczęśliwy Dziękuje za zajęcie się sprawą i rozwiązanie problemu.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 712 z 1 332 (7 525 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czemu po zalogowaniu do systemu, w historii po prawej stronie mam tylko odbiorców/nadawców przelewów/płatności, a nie ma tytułu płatności?

Odpowiedz
0 Lajków
Marx
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
37
18
22-11-2016
Wiadomość 713 z 1 332 (7 502 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Dzisiaj po raz kolejny sie przemogłem i zalogowałem do nowej wersji.

Masakra. Jakieś kółka o kolorze spranej szpitalnej podżamy, porozrzucane to wszysyko po ekranie, 0 intuicyjności.

Stara wersja nie miała wodotrysków, ale miała to COŚ, była po prostu intuicyjna i domyślna. Wystarczył jeden rzut oka i wszystko było jasne.

Nowa wersja jest zaprzeczeniem prostoty i intuicyjności. Ja wiem, ze ci którzy siedzą przy tym cały czas, programiści którzy toto wymyslili maja inne zdanie, ale to jest dla klientów, anie dla bankowców..

Poza tym ....logowanie. Jeśli się loguje w zaciszu swojego mieszkania nie ma problemu, ale czasami korzysta się z komputerów w biurze, nawet w supermarkecie to te koniowate litery na pewno nie służą intymności logowania. Nawet kiepskiej jakości kamera odczyta wszystko z ekranu. No chyba że ktoś ma 150 kg to jest to w stanie sobą zasłonić. Gratuliję dobrego samopoczucia tym którzy to wymyslili.

Dopuki jest stara wersja nie ma problemu, zniknie stara wersja też nie będzie problemu bo są różne banki.

 

alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 714 z 1 332 (7 486 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja też przyglądam się ostatnio dokładniej Mojemu ING i nie mam pojęcia skąd wzięło się przekonanie, że na pierwszy rzut oka można zorientować się w stanie swoich finansów? Byłem ostatnio w oddziale i baner reklamowy nowego systemu aż krzyczy tym hasłem. A jaka prawda?

Po pierwsze otwieram stronę główną i nie widzę moich rachunków firmowych bo nie wiadomo dlaczego są w osobnym oknie... Widzę za to TRZY razy tą samą kwotę - pod wielkim kółkiem w sekcji z napisem DZISIAJ (cokolwiek to oznacza), na samym kółku i pod małym kółkiem oznaczonym konta. Hmmm... Czyli na pierwszy rzut oka nie bardzo wiem co widzę.

Przechodzę do strony z rachunkami firmowymi. Tu jest jeszcze lepiej. W moim przypadku PLN i EUR. Dwa kółka z kwotami w sekcji DZISIAJ, w PLN mniejsze, w EUR większe. Nie wiem czy wielkość kółka ma się jakoś do stanu konta, ale wygląda to trochę bez sensu. W dodatku te kółka nie są ani na tej samej wysokości, ani na tej samej szerokości co sprawia, że wygląda to chaotycznie. Pod kółkami kwoty powtórzone tym razem PLN dużą czcionką, EUR małą. Skoro kółko EUR jest większe to czcionka EUR powinna być większa, nie sądzicie?? O co tu chodzi? Po prawej stronie przy małym kółku te same kwoty powtórzone po raz trzeci innym kolorem i rozmiarem czcionki.. EUR jest tak malutkie, że człowiek niemal potrzebuje okularów, żeby zobaczyć co tam jest napisane.

Do tego to na co już zwracałem uwagę: kwota MAM sumuje stan kont i limit karty kredytowej.  To nie jest to co MAM tylko co MOGĘ MIEĆ jak od banku pożyczę.

Generalnie strona główna to jeden wielki chaos.

Dla odmiany otwieram starą stronę i co tam widzę? Rachunki w PLN, osobisty i firmowy, Rachunki walutowe, Rachunki oszczędnościowe i karty kredytowe. Wszystko czytelne, jedną czcionką, kwoty od góry do dołu w tym samym miejscu. I TO JEST SPRAWDZENIE STANU KONT NA PIERWSZY RZUT OKA DROGIE ING!!

Co zrobić, żeby ratować ten nieszczęsny wygląd? Wytarczyłoby kilka bardzo prostych opcji personalizacji:

- ukrycie sekcji DZISIAJ/MIESIĄC/ROK i informacji warto wiedzieć

- domyślne otwarcie menu MOJE FINANSE

- scalenie kont osobistych i firmowych

I tak będzie gorzej niż w starym systemie, ale będzie się dało na to patrzeć i na ten pierwszy rzut oka zobaczyć co się na kontach dzieje.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 715 z 1 332 (7 460 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

 
Odpowiedz
0 Lajków
PanCerny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
12
10-09-2016
Wiadomość 716 z 1 332 (7 455 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Ja już sobie wybrałem inny bank. Z chwila zamknięcia "starego" systemu odchodzę z ING. Ale to jakoś nie matwi naszego aktualnego banku.  Zrobili z poważnej rzeczy cyrk.

PanCerny
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
12
10-09-2016
Wiadomość 717 z 1 332 (7 453 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Jeśli zmieniłeś bank to idź się chłopie wyżal na forum nowego banku :-)

Nowy system jest ok.

Odpowiedz
0 Lajków
HansHawk
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
36
6
30-09-2016
Wiadomość 718 z 1 332 (7 412 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Każdy może narzekać gdzie chce i nie każdemu nowy system się podoba
Odpowiedz
0 Lajków
lukcorp
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
48
4
23-04-2016
Wiadomość 719 z 1 332 (7 409 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie chodzi o narzekanie tylko zwracanie uwagi na rozwiązania, które w nowym systemie nam się nie podobają po to, żeby bank mógł ten system ulepszyć. Niestety z drugiej strony mamy tylko korporacyjne, nic nie mówiące odpowiedzi i ciągłe zapewnienia, że system jest tworzony z użytkownikami... I tak będzie, forum jest po to, żeby ewentualnie wskazać ewidentne błędy - jesteśmy darmowymi testerami, ale rozwiązania, które nam się nie podobają są i będą ignorowane. ING to za duży moloch, decyzje co do wyglądu, funkcjonalności zapadły już dawno i żeby je zmienić potrzebaby  miesięcy meetingów, raportów, papierów i kto wie jeszcze czego.

Odpowiedzi typu "idź ponarzekaj gdzie indziej" niewiele wnoszą. "Nowy system jest ok" - napisz co jest ok? Co sie polepszyło w stosunku do starego systemu bo oprócz wyszukiwarki przelewów, która mi sie podoba, i może komuś przydatnej analizy wydatków to reszta wg mnie sie popsuła. Im cześciej próbuje coś zrobić w Moim ING tym lista popsutych rzeczy staje się coraz dłuższa.

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 720 z 1 332 (7 392 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy