25-11-2016 09:33
@Marx Uznaliśmy, że takie informacje są najbardziej przydatne. Po wybraniu danej transakcji w szczegółach znajdziesz pozostałe informacje o transkacji.
25-11-2016 10:00
PanCerny pisze:Ja już sobie wybrałem inny bank. Z chwila zamknięcia "starego" systemu odchodzę z ING. Ale to jakoś nie matwi naszego aktualnego banku. Zrobili z poważnej rzeczy cyrk.
Cześć PanCerny,
Napisz proszę, gdzie się przenosisz, wezmę pod uwagę po wyłączeniu starego systemu.
Pozdrawiam
25-11-2016 10:57
25-11-2016 11:56
Nie wiem, jak dla mnie te kółka to paskuda. czuję się jak po splifie.
Generalnie nie znoszę seledynu i wypranego błękitu, a tutaj jeszcze te cholerne kółka.
"MOJE zmienia wszystko", może jednak BANK w tym wypadku umożliwi wybór wyglądu .To by było chyba najlepsze rozwiązanie bo jak widzę to nie jestem wyjątkiem.
25-11-2016 18:12
masz rację ,zgadzam się
26-11-2016 13:27
@Marx Sugestię odnośnie widoczności tytułu płatnosci przekazaliśmy do właściwej jednostki.
28-11-2016 09:36
atmt pisze:
I kolejne pytanie: jak spłacić kartę kredytową przypisaną do konta firmowego z osobistego rachunku oszczędnościowego. Do tej pory było to możliwe, teraz w opcji spłaty karty pojawiają się tylko rachunki firmowe. Błąd czy kolejne "ulepszenie"?
Przy spłacie karty kredytowej firmowej przez opcję "Spłać kartę" pojawią się tylko konta firmowe do spłaty.
28-11-2016 12:07
Do kiedy aktywny będzie stary, funkcjonalny ing online?
Kolejny raz powtórzę, że nowy ystem jest do bani. Począwszy od rozdzielenia kont prywatnych i firmowych, poprzez brak braku jasnej informacji o stanie kont, do podejścia banku do swojego "dzieła".
28-11-2016 13:14
Mam ten sam problem. W starym systemie wzorce są osobno zapisane i są to rachunki, które muszę co miesiąc opłacić . W tym nowym badziewiu, wszystkie przelewy(również te nie istotne, jednorazowe) są w zapisane, w jednym miejscu, gdzie muszę je wyłuskiwać z tych stałych.
Wygląd nowej strony, też pozostawia wiele do życzenia, zamiast konkretnek tabelki i kafelków, wrzucili kompletnie nieczytelne bąbelki. Niczego nie można sprawdzić, strona przestała być intuicyjna. Do tego zabrali notatnik, który od czasu do czasu był przezemnie używany.
Gdy zgłosiłam swoje uwagi i chęć z tego powodu opuszczenia ich banku, dali mi krzyżyk na drogę. Widać nie zależy im na stałych klientach.
28-11-2016 13:18
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |