Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Mitchris napisali:

Dodajcie opcję ustawienia domyślnego rachunku z którego mają być dokonywane transakcje. Irytujące jest iągłe wybieranie z którego chce się dokonać przelewu.


@Mitchris Przekazałam Twoją sugestie do odpowiedniego działu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Moderator
Moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 91 z 1 332 (31 086 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie można zatwierdzić zmiany swoich danych - klikam na "Dalej", zero reakcji; działa "Anuluj" i "Potwierdź".

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 92 z 1 332 (31 062 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Abyśmy mogli to zweryfikować potrzebujemy dodatkowych informacji. Podaj nam proszę z jakiego systemu operacyjnego korzystasz oraz na jakiej przeglądarce próbujesz zatwierdzić te dane.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
557
125
04-09-2015
Wiadomość 93 z 1 332 (31 038 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Windows 10 x64, Firefox 43 x64.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 94 z 1 332 (30 967 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Mitchris Dziękujemy, zweryfikujemy to w podanej konfiguracji sprzętowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
802
173
04-09-2015
Wiadomość 95 z 1 332 (30 947 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy jest możliwość wyświetlenia transakcji (wpływów jak i obciążeń) z danej kategorii na jednej liście? W zakladce analiza wydatków wyświetlają mi się tylko obciążenia, a transakcje dodające środki na koncie mimo, że w tej samej kategorii nie wyświetlaja się.

I zgłaszam błąd w ustawianiu Filtrów. Jeżeli wejdziemy w historie transakcji i potem w filtrach wybierzemy jakikolwiek filtr to przestają się wyswietlac wpłaty z wpłatomatów. Zeby sie wyswietlaly to musza byc odznaczone filtry, przelaczanie miedzy Wszystkie a Uznania dziala ok. Nawet jak zaznaczymy wszystkie filtry to wplaty sie nie pokazuja.

Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 96 z 1 332 (30 827 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie wiem czy juz ktos to poruszal (przeczytalem tylko pierwsze dwie strony lamentu) ale linku do Maklera tez nie widac w nowym systemie. Zgadzam sie z wiekszoscia jesli chodzi o (nie)intuicyjnosc nowego rozwiazania. Nalezaloby szlifowac stare, tym bardziej ze jest juz uzywane dosc dlugo i napewno dopracowane a nie zmieniac o 180 stopni. Stary system powinien byc przedluzony w 2016 (a nie do) lub dopoki w nowym nie bedzie wszystkich funkcji (tych co w starym), pal szesc babelki i zmiana interfejsu, jakos to przezyje.

Odpowiedz
0 Lajków
woocache
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
6
20-12-2015
Wiadomość 97 z 1 332 (30 770 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@LeszekP
Tak. To prawda. Od razu po uruchomieniu aplikacji widac jej wersje, tu: 3.1.0.
Nie potrafię jej znaleźć w drugim sposobie tzn. w opcji Ustawienia aplikacji"
Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 98 z 1 332 (30 754 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@Stonish Analiza wydatków dotyczy tylko samych obciążeń. Dziękujemy za informację o problemach w ustawieniu filtrów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
661
123
04-09-2015
Wiadomość 99 z 1 332 (30 627 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W takim razie bardzo pomocna była by możliwośc filtrowania transakcji wg kategorii.

 

Czyli klikamy filtry i możemy wybrać: Pokaż tylko kategorię: Gotówka (dla przykladu). Ułatwiłoby to o niebo zarządzanie przychodami i rozchodami.

Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 100 z 1 332 (30 597 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Awaria wpłatomatu

Chcialam wpłacić pieniądze na konto. Po włożeniu ich do wplatomatu,wpisaniu kwoty jaką chce przelać czyli 2700zl, wplatomat przy liczeniu nagle sie zatrzymał i wyskoczył komunikat o awarii. Dostałam k...

13-06-2025
Re: Decyzja negatywna - odwołanie

Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat

...

13-06-2025
Re.: OKO dziecka

Bardzo dobrze, że sprawy są tak weryfikowane przez bank i że z rachunków dzieci nie można wypłacać więcej niż kwoty zwykłego zarządu.
To, że bank tak mocno weryfikuje poprawność pism sądowych jest w pe...

12-06-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy