Odpowiedz

Re.: nowy system bankowosci internetowej


Mitchris napisali:

Dodajcie opcję ustawienia domyślnego rachunku z którego mają być dokonywane transakcje. Irytujące jest iągłe wybieranie z którego chce się dokonać przelewu.


@Mitchris Przekazałam Twoją sugestie do odpowiedniego działu.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MagdalenaD
Były moderator
Były moderator icon
345
67
04-09-2015
Wiadomość 91 z 1 337 (32 588 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie można zatwierdzić zmiany swoich danych - klikam na "Dalej", zero reakcji; działa "Anuluj" i "Potwierdź".

Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 92 z 1 337 (32 564 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Abyśmy mogli to zweryfikować potrzebujemy dodatkowych informacji. Podaj nam proszę z jakiego systemu operacyjnego korzystasz oraz na jakiej przeglądarce próbujesz zatwierdzić te dane.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
563
125
04-09-2015
Wiadomość 93 z 1 337 (32 538 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Windows 10 x64, Firefox 43 x64.
Odpowiedz
0 Lajków
Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 94 z 1 337 (32 466 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@Mitchris Dziękujemy, zweryfikujemy to w podanej konfiguracji sprzętowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 95 z 1 337 (32 445 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Czy jest możliwość wyświetlenia transakcji (wpływów jak i obciążeń) z danej kategorii na jednej liście? W zakladce analiza wydatków wyświetlają mi się tylko obciążenia, a transakcje dodające środki na koncie mimo, że w tej samej kategorii nie wyświetlaja się.

I zgłaszam błąd w ustawianiu Filtrów. Jeżeli wejdziemy w historie transakcji i potem w filtrach wybierzemy jakikolwiek filtr to przestają się wyswietlac wpłaty z wpłatomatów. Zeby sie wyswietlaly to musza byc odznaczone filtry, przelaczanie miedzy Wszystkie a Uznania dziala ok. Nawet jak zaznaczymy wszystkie filtry to wplaty sie nie pokazuja.

Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 96 z 1 337 (32 325 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie wiem czy juz ktos to poruszal (przeczytalem tylko pierwsze dwie strony lamentu) ale linku do Maklera tez nie widac w nowym systemie. Zgadzam sie z wiekszoscia jesli chodzi o (nie)intuicyjnosc nowego rozwiazania. Nalezaloby szlifowac stare, tym bardziej ze jest juz uzywane dosc dlugo i napewno dopracowane a nie zmieniac o 180 stopni. Stary system powinien byc przedluzony w 2016 (a nie do) lub dopoki w nowym nie bedzie wszystkich funkcji (tych co w starym), pal szesc babelki i zmiana interfejsu, jakos to przezyje.

Odpowiedz
0 Lajków
woocache
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
6
20-12-2015
Wiadomość 97 z 1 337 (32 268 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

@LeszekP
Tak. To prawda. Od razu po uruchomieniu aplikacji widac jej wersje, tu: 3.1.0.
Nie potrafię jej znaleźć w drugim sposobie tzn. w opcji Ustawienia aplikacji"
Odpowiedz
0 Lajków
Keicam
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
126
61
13-11-2015
Wiadomość 98 z 1 337 (32 252 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

[ Edytowane ]

@Stonish Analiza wydatków dotyczy tylko samych obciążeń. Dziękujemy za informację o problemach w ustawieniu filtrów.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
677
124
04-09-2015
Wiadomość 99 z 1 337 (32 124 wyświetleń)

Re.: nowy system bankowosci internetowej

W takim razie bardzo pomocna była by możliwośc filtrowania transakcji wg kategorii.

 

Czyli klikamy filtry i możemy wybrać: Pokaż tylko kategorię: Gotówka (dla przykladu). Ułatwiłoby to o niebo zarządzanie przychodami i rozchodami.

Odpowiedz
0 Lajków
Stonish
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
15
3
28-11-2015
Wiadomość 100 z 1 337 (32 094 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy