09-01-2022 19:27
Pytanie - skoro zmieniliście sposób logowania dla klientów biznesowych o czym można przeczytać tutaj: Nowa strona logowania (ing.pl), to czy planujecie zmiany również dla klientów detalicznych? Czyli pozbycie się hasła maskowanego na rzecz pełnego.
10-01-2022 13:59
Nie, nie planujemy takich zmian dla klientów detalicznych.
31-03-2022 07:17 | Edytowano: 31-03-2022 07:23
@IlonaU, i z tego powodu na mnie nie zarobicie.
Moglibyście o tym jasno informować. Gdybym wiedział wcześniej, w ogóle nie zakładałbym konta.
Teraz jak już mam, to będę z niego biernie korzystał. A już chciałem zakładać konto osobiste i traktować ING jako główny bank...
Edit:
Przy rejestracji na forum wymagacie reCAPTCHA - co jest niezgodne z RODO. Tym bardziej uciekam od Waszego banku.
07-11-2023 19:08
Tragedia.
Sposób logowania to absolutnie kluczowy aspekt bezpieczeństwa bankowości internetowej! Musicie koniecznie coś z tym zrobić. Nie możecie zamiatać tego cały czas pod dywan, bo to pokazuje że bezpieczeństwo macie w głębokim poważaniu. Przez hasło maskowane nie korzystam w ogóle z waszego systemu przez przeglądarkę - moje hasło ma ponad 20 losowych znaków. Apeluję, żebyście skupili się w końcu na tym aspekcie waszego systemu, bo jest on archaiczny i naraża klientów na niebezpieczeństwo. To jest absolutny skandal, żeby w dzisiejszych czasach nie udostępniać innych sposobów logowania.
07-11-2023 19:22
08-11-2023 20:20
Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ja do odpowiedniego działu. Bezpieczeństwo bankowości internetowej jest dla nas bardzo ważne. Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które chronią finanse i które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Dodatkowo udostępniliśmy logowanie kluczem U2F. Informacje o tym dostępne są na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo/klucze-zabezpieczen-u2f
13-11-2023 16:32
Czas zmienić miejsce, koniec 2023 a maskowanie hasła ma się nieźle w tym archaicznym banku. Losowe blokady konta bez żadnej informacji "bo system", ignorowanie ludzi. Kpina a nie bank.
Ah, przecież nowości, nowości! Wielkie zapowiedzi, nowości. Człowiek odpala a tam dodane cienie pod ikonkami i zmieniona strona logowania, która teraz wygląda jak rodem ze scamu. Gratulacje, uważacie się za innowacyjnych a jesteście głęboko w tyle w porównaniu do którejkolwiek konkurencji.
27-11-2023 11:06
Nieprawda, bezpieczeństwo użytkowników nie jest dla was ważne. Pierwszy post w tej dyskusji jest z 30-07-2020 12:02. Przez trzy i pół roku żadnego działania ani merytorycznej odpowiedzi, jedyne co piszecie to "zajmujemy się sprawą" albo "tak zostanie, bo tak". Zresztą po co ja się wysilam gadając z botem...
21-02-2024 12:32
17-09-2024 12:19
To ja tylko dodam, że jako świeży klient Państwa banku, przez tak idiotyczne podejście do bezpieczeństwa, najprawdopodobniej zamknę swoje konta zanim zdążę przelać na nie choćby złotówkę. Myślałem, że mój dotychczasowy bank ma kiepskich projektantów systemów, ale w porównaniu do ING to bajka.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |