Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Pytanie - skoro zmieniliście sposób logowania dla klientów biznesowych o czym można przeczytać tutaj: Nowa strona logowania (ing.pl), to czy planujecie zmiany również dla klientów detalicznych? Czyli pozbycie się hasła maskowanego na rzecz pełnego. 

Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
161
73
05-11-2015
Wiadomość 11 z 20 (10 871 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Nie, nie planujemy takich zmian dla klientów detalicznych. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
216
07-06-2017
Wiadomość 12 z 20 (10 838 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

[ Edytowane ]

@IlonaU, i z tego powodu na mnie nie zarobicie.

 

Moglibyście o tym jasno informować. Gdybym wiedział wcześniej, w ogóle nie zakładałbym konta.

Teraz jak już mam, to będę z niego biernie korzystał. A już chciałem zakładać konto osobiste i traktować ING jako główny bank...

 

Edit:

Przy rejestracji na forum wymagacie reCAPTCHA - co jest niezgodne z RODO. Tym bardziej uciekam od Waszego banku.

submerse-concor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
31-03-2022
Wiadomość 13 z 20 (10 208 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Tragedia.

Sposób logowania to absolutnie kluczowy aspekt bezpieczeństwa bankowości internetowej! Musicie koniecznie coś z tym zrobić. Nie możecie zamiatać tego cały czas pod dywan, bo to pokazuje że bezpieczeństwo macie w głębokim poważaniu. Przez hasło maskowane nie korzystam w ogóle z waszego systemu przez przeglądarkę - moje hasło ma ponad 20 losowych znaków. Apeluję, żebyście skupili się w końcu na tym aspekcie waszego systemu, bo jest on archaiczny i naraża klientów na niebezpieczeństwo. To jest absolutny skandal, żeby w dzisiejszych czasach nie udostępniać innych sposobów logowania.

jannis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
4
07-11-2023
Wiadomość 14 z 20 (7 821 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Jakiekolwiek pisanie tutaj nie ma większego sensu, ING nie słucha swoich użytkowników.
f0ku5
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
150
45
02-12-2022
Wiadomość 15 z 20 (7 818 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ja do odpowiedniego działu.  Bezpieczeństwo bankowości internetowej jest dla nas bardzo ważne. Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które chronią finanse i które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Dodatkowo udostępniliśmy logowanie kluczem U2F. Informacje o tym dostępne są na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo/klucze-zabezpieczen-u2f



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
249
47
11-02-2020
Wiadomość 16 z 20 (7 698 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Czas zmienić miejsce, koniec 2023 a maskowanie hasła ma się nieźle w tym archaicznym banku. Losowe blokady konta bez żadnej informacji "bo system", ignorowanie ludzi. Kpina a nie bank.

 

Ah, przecież nowości, nowości! Wielkie zapowiedzi, nowości. Człowiek odpala a tam dodane cienie pod ikonkami i zmieniona strona logowania, która teraz wygląda jak rodem ze scamu. Gratulacje, uważacie się za innowacyjnych a jesteście głęboko w tyle w porównaniu do którejkolwiek konkurencji.

Michal12345
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
3
13-11-2023
Wiadomość 17 z 20 (7 555 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Nieprawda, bezpieczeństwo użytkowników nie jest dla was ważne. Pierwszy post w tej dyskusji jest z 30-07-2020 12:02. Przez trzy i pół roku żadnego działania ani merytorycznej odpowiedzi, jedyne co piszecie to "zajmujemy się sprawą" albo "tak zostanie, bo tak". Zresztą po co ja się wysilam gadając z botem...

Odpowiedz
0 Lajków
jannis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
4
07-11-2023
Wiadomość 18 z 20 (7 242 wyświetleń)

Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Ten wątek został oznaczony jako "rozwiązany".
Rozwiązanie: "mamy swoich klientów i ich merytoryczne argumenty gdzieś, nasi uparci Product Managerowie i ich archaiczne opinie na temat bezpieczeństwa są ważniejsi".

Osobiście bardzo chętnie przeniósłbym się do ING, ale maskowane hasło (i alternatywa w postaci u***liwych, hardware'owych U2F w dobie Passkeys) mnie odrzuca.

Szczególnie interesujące jest to, że logowanie do firmowych kont, które z założenia mają dużo większe obroty jakoś nie wymaga tego "feature'a".
jwojnowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
21-02-2024
Wiadomość 19 z 20 (5 306 wyświetleń)

Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

To ja tylko dodam, że jako świeży klient Państwa banku, przez tak idiotyczne podejście do bezpieczeństwa, najprawdopodobniej zamknę swoje konta zanim zdążę przelać na nie choćby złotówkę. Myślałem, że mój dotychczasowy bank ma kiepskich projektantów systemów, ale w porównaniu do ING to bajka.

Odpowiedz
0 Lajków
maszaikasza
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
17-09-2024
Wiadomość 20 z 20 (1 314 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy