Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Pytanie - skoro zmieniliście sposób logowania dla klientów biznesowych o czym można przeczytać tutaj: Nowa strona logowania (ing.pl), to czy planujecie zmiany również dla klientów detalicznych? Czyli pozbycie się hasła maskowanego na rzecz pełnego. 

Mitchris
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
160
73
05-11-2015
Wiadomość 11 z 19 (6 864 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Nie, nie planujemy takich zmian dla klientów detalicznych. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 12 z 19 (6 831 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

[ Edytowane ]

@IlonaU, i z tego powodu na mnie nie zarobicie.

 

Moglibyście o tym jasno informować. Gdybym wiedział wcześniej, w ogóle nie zakładałbym konta.

Teraz jak już mam, to będę z niego biernie korzystał. A już chciałem zakładać konto osobiste i traktować ING jako główny bank...

 

Edit:

Przy rejestracji na forum wymagacie reCAPTCHA - co jest niezgodne z RODO. Tym bardziej uciekam od Waszego banku.

submerse-concor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
31-03-2022
Wiadomość 13 z 19 (6 201 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Tragedia.

Sposób logowania to absolutnie kluczowy aspekt bezpieczeństwa bankowości internetowej! Musicie koniecznie coś z tym zrobić. Nie możecie zamiatać tego cały czas pod dywan, bo to pokazuje że bezpieczeństwo macie w głębokim poważaniu. Przez hasło maskowane nie korzystam w ogóle z waszego systemu przez przeglądarkę - moje hasło ma ponad 20 losowych znaków. Apeluję, żebyście skupili się w końcu na tym aspekcie waszego systemu, bo jest on archaiczny i naraża klientów na niebezpieczeństwo. To jest absolutny skandal, żeby w dzisiejszych czasach nie udostępniać innych sposobów logowania.

jannis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
4
07-11-2023
Wiadomość 14 z 19 (3 814 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Jakiekolwiek pisanie tutaj nie ma większego sensu, ING nie słucha swoich użytkowników.
f0ku5
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
92
37
02-12-2022
Wiadomość 15 z 19 (3 811 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ja do odpowiedniego działu.  Bezpieczeństwo bankowości internetowej jest dla nas bardzo ważne. Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które chronią finanse i które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Dodatkowo udostępniliśmy logowanie kluczem U2F. Informacje o tym dostępne są na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo/klucze-zabezpieczen-u2f

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
DominikaW
Moderator
Moderator icon
233
45
11-02-2020
Wiadomość 16 z 19 (3 691 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Czas zmienić miejsce, koniec 2023 a maskowanie hasła ma się nieźle w tym archaicznym banku. Losowe blokady konta bez żadnej informacji "bo system", ignorowanie ludzi. Kpina a nie bank.

 

Ah, przecież nowości, nowości! Wielkie zapowiedzi, nowości. Człowiek odpala a tam dodane cienie pod ikonkami i zmieniona strona logowania, która teraz wygląda jak rodem ze scamu. Gratulacje, uważacie się za innowacyjnych a jesteście głęboko w tyle w porównaniu do którejkolwiek konkurencji.

Michal12345
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
13-11-2023
Wiadomość 17 z 19 (3 548 wyświetleń)

Re: Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Nieprawda, bezpieczeństwo użytkowników nie jest dla was ważne. Pierwszy post w tej dyskusji jest z 30-07-2020 12:02. Przez trzy i pół roku żadnego działania ani merytorycznej odpowiedzi, jedyne co piszecie to "zajmujemy się sprawą" albo "tak zostanie, bo tak". Zresztą po co ja się wysilam gadając z botem...

Odpowiedz
0 Lajków
jannis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
4
07-11-2023
Wiadomość 18 z 19 (3 235 wyświetleń)

Re.: Zmiana sposobu logowania do bankowości internetowej

Ten wątek został oznaczony jako "rozwiązany".
Rozwiązanie: "mamy swoich klientów i ich merytoryczne argumenty gdzieś, nasi uparci Product Managerowie i ich archaiczne opinie na temat bezpieczeństwa są ważniejsi".

Osobiście bardzo chętnie przeniósłbym się do ING, ale maskowane hasło (i alternatywa w postaci u***liwych, hardware'owych U2F w dobie Passkeys) mnie odrzuca.

Szczególnie interesujące jest to, że logowanie do firmowych kont, które z założenia mają dużo większe obroty jakoś nie wymaga tego "feature'a".
Odpowiedz
0 Lajków
jwojnowski
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
21-02-2024
Wiadomość 19 z 19 (1 299 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy