09-01-2022 19:27
Pytanie - skoro zmieniliście sposób logowania dla klientów biznesowych o czym można przeczytać tutaj: Nowa strona logowania (ing.pl), to czy planujecie zmiany również dla klientów detalicznych? Czyli pozbycie się hasła maskowanego na rzecz pełnego.
10-01-2022 13:59
Nie, nie planujemy takich zmian dla klientów detalicznych.
31-03-2022 07:17 | Edytowano: 31-03-2022 07:23
@IlonaU, i z tego powodu na mnie nie zarobicie.
Moglibyście o tym jasno informować. Gdybym wiedział wcześniej, w ogóle nie zakładałbym konta.
Teraz jak już mam, to będę z niego biernie korzystał. A już chciałem zakładać konto osobiste i traktować ING jako główny bank...
Edit:
Przy rejestracji na forum wymagacie reCAPTCHA - co jest niezgodne z RODO. Tym bardziej uciekam od Waszego banku.
07-11-2023 19:08
Tragedia.
Sposób logowania to absolutnie kluczowy aspekt bezpieczeństwa bankowości internetowej! Musicie koniecznie coś z tym zrobić. Nie możecie zamiatać tego cały czas pod dywan, bo to pokazuje że bezpieczeństwo macie w głębokim poważaniu. Przez hasło maskowane nie korzystam w ogóle z waszego systemu przez przeglądarkę - moje hasło ma ponad 20 losowych znaków. Apeluję, żebyście skupili się w końcu na tym aspekcie waszego systemu, bo jest on archaiczny i naraża klientów na niebezpieczeństwo. To jest absolutny skandal, żeby w dzisiejszych czasach nie udostępniać innych sposobów logowania.
07-11-2023 19:22
08-11-2023 20:20
Dziękujemy za Twoją sugestię. Przekazałam ja do odpowiedniego działu. Bezpieczeństwo bankowości internetowej jest dla nas bardzo ważne. Nieustannie pracujemy nad rozwiązaniami, które chronią finanse i które są zgodne z najnowszymi standardami bezpieczeństwa. Dodatkowo udostępniliśmy logowanie kluczem U2F. Informacje o tym dostępne są na naszej stronie: https://www.ing.pl/indywidualni/bankowosc-internetowa/bezpieczenstwo/klucze-zabezpieczen-u2f
13-11-2023 16:32
Czas zmienić miejsce, koniec 2023 a maskowanie hasła ma się nieźle w tym archaicznym banku. Losowe blokady konta bez żadnej informacji "bo system", ignorowanie ludzi. Kpina a nie bank.
Ah, przecież nowości, nowości! Wielkie zapowiedzi, nowości. Człowiek odpala a tam dodane cienie pod ikonkami i zmieniona strona logowania, która teraz wygląda jak rodem ze scamu. Gratulacje, uważacie się za innowacyjnych a jesteście głęboko w tyle w porównaniu do którejkolwiek konkurencji.
27-11-2023 11:06
Nieprawda, bezpieczeństwo użytkowników nie jest dla was ważne. Pierwszy post w tej dyskusji jest z 30-07-2020 12:02. Przez trzy i pół roku żadnego działania ani merytorycznej odpowiedzi, jedyne co piszecie to "zajmujemy się sprawą" albo "tak zostanie, bo tak". Zresztą po co ja się wysilam gadając z botem...
21-02-2024 12:32
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |