Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Przesłaliśmy w tej sprawie pytanie, jak tylko dostaniemy odpowiedź, to umieścimy ją w tym wątku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
103
16
14-12-2020
Wiadomość 11 z 12 (892 wyświetleń)

Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

@Szkot Wszystkie informacje w sprawie danych przekazaliśmy we wcześniejszej korespondencji. Dziękujemy bardzo za wszystkie przekazane informacje w tej sprawie. Z naszej strony dokonamy analizy kwestii minimalizacji danych prezentowanych na przelewach.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
566
122
12-04-2017
Wiadomość 12 z 12 (683 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wakacje Kredytowe 2024

Witam
Czy jak zawiesiłem raty za lipiec i sierpień i teraz na wrzesień i pazdziernik składam kolejny wniosek to do tego czynnika wliczaja mi się te miesiące w których nie płaciłem za kredyt? Czyli lipi...

08-09-2024
Re.: Zwiększenie limitu KK nie działa

"Ponownie" nie udostępnicie go wszystkim klientom ponieważ on nigdy nie był dostępny dla wszystkich klientów.

Po prostu pojawił się guzik w szczegółach karty kredytowej i od samego początku nie działa.

...

08-09-2024
Re.: Zwiększenie limitu KK nie działa

Aktualnie prowadzimy testy tej funkcjonalności i jeśli wszystko będzie działać prawidłowo, to niedługo ponownie udostępnimy proces dla wszystkich klientów. Nie chcemy podawać konkretnej daty, żeby nie

...

08-09-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy