13-02-2025 15:26
W bankowości internetowej ING Business niedawno były trzy osoby uprawnione do składania wniosków i ich akceptowania w imieniu podmiotu. Dwie osoby zrezygnowały z funkcji członków zarządu i bank usunął je z reprezentacji. Teraz reprezentacja podmiotu jest jednoosobowa, ale nie jest możliwe wykonywanie przelewów, ponieważ aby je zatwierdzić obecny i jedyny członek zarządu potrzebuje podpisu drugiej osoby.
To powoduje ogromny problem, ponieważ podmiot utracił zdolność regulowania płatności wobec kontrahentów! Nie ma także samodzielnej możliwości zmiany schematu akceptacji z dwuosobowego na jednoosobowy.
- nie można wysłać przelewu,
- nie można złożyć wniosku ani dyspozycji,
- nie można wysłać do banku wiążącej wiadomości,
- nie można nawet dodać nowego reprezentanta, ponieważ do złożenia wniosku o dodanie reprezentanta jest potrzebny drugi podpis.
Co zrobić w powyższej patowej sytuacji? Jak zmienić schemat akceptacji, gdy zarząd jest jednoosobowy?
Nie udało się tego zrobić przez czat ani przez rozmowę telefoniczną. Jak złożyć wiążący wniosek do centrali banku, jeśli nie można go podpisać zgodnie z poprzednią reprezentacją?
Proszę o pomoc.
27-02-2025 13:34
10-03-2025 22:27
11-03-2025 20:48
Spróbuj proszę ponownie w tej sprawie napisać na czacie w bankowości lub zadzwoń na naszą infolinię dla przedsiębiorców pod numerem 32 357 00 24.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |