Bankowość internetowa

Odpowiedz

Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

Przesłaliśmy w tej sprawie pytanie, jak tylko dostaniemy odpowiedź, to umieścimy ją w tym wątku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
ElżbietaG
Moderator
Moderator icon
101
16
14-12-2020
Wiadomość 11 z 12 (450 wyświetleń)

Re: Wyłączenie widoczności danych osobowych po wykonaniu przelewu

@Szkot Wszystkie informacje w sprawie danych przekazaliśmy we wcześniejszej korespondencji. Dziękujemy bardzo za wszystkie przekazane informacje w tej sprawie. Z naszej strony dokonamy analizy kwestii minimalizacji danych prezentowanych na przelewach.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
554
120
12-04-2017
Wiadomość 12 z 12 (241 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Zawieszona DG, wypowiedzenie umowy konta

Sytuacja wygląda następująco: jakieś 3 miesiące temu dostałem komunikat w systemie transakcyjnym ING z żądaniem złożenia wyjaśnień, w jakim celu korzystam z karty kredytowej wydanej do rachunku bieżąc

...

31-07-2024
Dyspozycja na wypadek śmierci

Jeśli ktoś chce wydać dyspozycję wypłaty środków z konta swoim wnukom, to czy musi brać ze sobą jakieś konkretne dokumenty dotyczące pokrewieństwa, czy wystarczy swój dokument tożsamości i oświadczeni

...

30-07-2024
Re.: Brak możliwości założenia konta metodą przez selfie

Jeśli jeszcze nie udało się Wam otworzyć u nas konta na selfie, to proszę, zaktualizujcie aplikację do najnowszej wersji 4.15.3 i spróbujcie ponownie. Dajcie znać, czy po aktualizacji proces otwarcia

...

30-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy