01-10-2020 11:15
Witam,
W systemie transakcyjnym banku zniknęła możliwość wysłania wiadomości do banku i odpowiedzi na otrzymane.
Pojawia się tylko możliwość zadania pytania wirtualnemu asystentowi lub wysłania dokumentu.
Otrzymałem wiadomość z ofertą i poproszono mnie abym na nią odpowiedział jeżeli chcę z niej skorzystać. Nie mam jednak możliwości odpowiedzi, mogę jedynie wysłać dokument.
02-10-2020 15:27
Witaj,
akceptację zmiany warunków możesz potwierdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 20. Obecnie faktycznie opcja Wiadomości jest wyłączona, a samą wiadomość najpewniej otrzymałeś jeszcze przed ta zmianą Skontaktuj się z nami - postaramy się Ci pomóc
02-11-2020 11:31
02-11-2020 11:38
Bank zamiast rozwijać kontakt przez bankowość internetową czy mobilną, robi odwrotnie i to w dobie pandemii (!)
03-11-2020 13:30
@Kuba W Moim ING udostępniamy dwie opcje kontaktu, przez które możesz o coś zapytać, dopytać i doprecyzować:
1 - Czat, który jest dostępny na dole strony. Tutaj sprawy zazwyczaj załatwiamy od razu przy pierwszym kontakcie. Wygodna opcja
2 - Wysłanie krótkiej wiadomości. Po wejściu w swoje dane lub "chłopka" w aplikacji> Wiadomości> Napisz do nas. Można tutaj wysłać, krótką wiadomość do 140 znaków i dodać załącznik. Tę opcję kierujemy głównie do osób, które wysyłają do nas załączniki do zgłoszenia, reklamacji itd.
Dodatkowo jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69 (24/7), przez formularz kontaktu na głównej stronie w zakładce kontakt (sprawy ogólne, kanał nieszyfrowany) i w oddziale. Opcji kontaktu z nami jest wiele i każdy powinien wybrać tą najwygodniejszą dla siebie.
05-11-2020 22:15
Wygodniejsze było odpowiadanie pod wiadomością dotyczącą reklamacji, a czat tu utrudnia sprawę, bo trzeba napisać, o jaką reklamację chodzi, co zabiera czas. Wysłanie załącznika z wiadomością - tu mankament, że wiadomość może mieć tylko 140 znaków, co nie zawsze jest wystarczające, żeby opisać załącznik. Doceniam możliwości czatu, ale w pewnych przypadkach nie jest to dobra forma korespondencji, jak choćby wymiana wiadomości dotyczących rozpatrywanej reklamacji.
05-11-2020 22:52
Dodam jeszcze, że system daje mało czasu na zredagowanie wiadomości pod załącznikiem, czego efektem jest wylogowanie z bankowości internetowej i konieczność pisania od nowa wiadomości...
Funkcja czatu też ma wadę, że po wylogowaniu się z bankowości internetowej okienko czatu znika.
Reasumując, jest dużo do poprawienia, aby korzystanie z nowych form kontaktu z bankiem było komfortowe.
06-11-2020 22:58
Dziękujemy za sugestię
30-05-2021 10:49
Tu jeszcze jedna wada usunięcia możliwości napisania wiadomości.
Jest niedziela, dużo wolnego czasu, żeby skontaktować się z bankiem, a tu zonk, bo chat czy kontakt ze specjalistą nie działają (wiadomo, pracownicy też mają wolne) i przydałoby się zostawienie wiadomości w takich sytuacjach i tu szkoda, że nie można już napisać wiadomości czy odpowiedź na wiadomość z banku. W dni robocze o wiele trudniej wygospodarować czas na kontakt z bankiem.
01-06-2021 08:16
Nasz czat jest dostępny w dni robocze od 8:00 do 0.00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. Cały czas jest dostępna nasza infolinia - 32 357 00 69. Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu także tutaj
To naprawdę przykro się czyta. Tak jak waszym obowiązkiem jest weryfikowanie dowodu tożsamości, tak jest nim też zapewnienie dostępu do informacji i komunikacji z OzN. Instrukcje typu: "Aby wyjaśnić
... 19-12-2024Dobry wieczór,
Po godzinnej frustracji spowodowanej nieudanymi próbami odblokowania dostępu do konta mam nadzieję, że ktoś mi tu pomoże.
Postępuję zgodnie z instrukcją, zmieniam hasło, zapisuje też
... 18-12-2024Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ
... 18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |