Odpowiedz

Wiadomość do banku

Witam,

 

W systemie transakcyjnym banku zniknęła możliwość wysłania wiadomości do banku i odpowiedzi na otrzymane.

Pojawia się tylko możliwość zadania pytania wirtualnemu asystentowi lub wysłania dokumentu.

 

Otrzymałem wiadomość z ofertą i poproszono mnie abym na nią odpowiedział jeżeli chcę z niej skorzystać. Nie mam jednak możliwości odpowiedzi, mogę jedynie wysłać dokument.

 

 

mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 10 (10 965 wyświetleń)

Re: Wiadomość do banku

Witaj, 

 

akceptację zmiany warunków możesz potwierdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 20. Obecnie faktycznie opcja Wiadomości jest wyłączona, a samą wiadomość najpewniej otrzymałeś jeszcze przed ta zmianą Emotikon: Szczęśliwy Skontaktuj się z nami - postaramy się Ci pomóc Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 10 (10 911 wyświetleń)

Re.: Wiadomość do banku

Niestety podobnie nie rozumiem, dlaczego bank zrezygnował z tak przydatnej funkcjonalności? A było to przydatne, jeśli otrzymywałem odpowiedź na reklamację i chciałem coś dopytać, czy doprecyzować na prośbę banku.
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 3 z 10 (10 705 wyświetleń)

Re.: Wiadomość do banku

Bank zamiast rozwijać kontakt przez bankowość internetową czy mobilną, robi odwrotnie i to w dobie pandemii (!)

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 4 z 10 (10 702 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

@Kuba W Moim ING udostępniamy dwie opcje kontaktu, przez które możesz o coś zapytać, dopytać i doprecyzować:

1 - Czat, który jest dostępny na dole strony. Tutaj sprawy zazwyczaj załatwiamy od razu przy pierwszym kontakcie. Wygodna opcja Emotikon: Szczęśliwy

2 - Wysłanie krótkiej wiadomości. Po wejściu w swoje dane lub "chłopka" w aplikacji> Wiadomości> Napisz do nas. Można tutaj wysłać, krótką wiadomość do 140 znaków i dodać załącznik. Tę opcję kierujemy głównie do osób, które wysyłają do nas załączniki do zgłoszenia, reklamacji itd.

 

Dodatkowo jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69 (24/7), przez formularz kontaktu na głównej stronie w zakładce kontakt (sprawy ogólne, kanał nieszyfrowany) i w oddziale. Opcji kontaktu z nami jest wiele i każdy powinien wybrać tą najwygodniejszą dla siebie.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
533
119
12-04-2017
Wiadomość 5 z 10 (10 623 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Wygodniejsze było odpowiadanie pod wiadomością dotyczącą reklamacji, a czat tu utrudnia sprawę, bo trzeba napisać, o jaką reklamację chodzi, co zabiera czas. Wysłanie załącznika z wiadomością - tu mankament, że wiadomość może mieć tylko 140 znaków, co nie zawsze jest wystarczające, żeby opisać załącznik. Doceniam możliwości czatu, ale w pewnych przypadkach nie jest to dobra forma korespondencji, jak choćby wymiana wiadomości dotyczących rozpatrywanej reklamacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 6 z 10 (10 534 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Dodam jeszcze, że system daje mało czasu na zredagowanie wiadomości pod załącznikiem, czego efektem jest wylogowanie z bankowości internetowej i konieczność pisania od nowa wiadomości...

Funkcja czatu też ma wadę, że po wylogowaniu się z bankowości internetowej okienko czatu znika.

Reasumując, jest dużo do poprawienia, aby korzystanie z nowych form kontaktu z bankiem było komfortowe.

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 7 z 10 (10 528 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Dziękujemy za sugestię Emotikon: Szczęśliwy

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (10 455 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Tu jeszcze jedna wada usunięcia możliwości napisania wiadomości.

Jest niedziela, dużo wolnego czasu, żeby skontaktować się z bankiem, a tu zonk, bo chat czy kontakt ze specjalistą nie działają (wiadomo, pracownicy też mają wolne) i przydałoby się zostawienie wiadomości w takich sytuacjach i tu szkoda, że nie można już napisać wiadomości czy odpowiedź na wiadomość z banku. W dni robocze o wiele trudniej wygospodarować czas na kontakt z bankiem.

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 9 z 10 (8 684 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Nasz czat jest dostępny w dni robocze od 8:00 do 0.00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. Cały czas jest dostępna nasza infolinia - 32 357 00 69. Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu także tutaj Emotikon: Szczęśliwy 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 10 z 10 (8 571 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy