Odpowiedz
Co się stało z maklerem nie ma żadnej funkcjonalności. Klikam na papiery które mam i nawet nie mogę zobaczyć za ile je kupiłem tylko są jakieś transakcję z tego poziomu nie mogę nawet zrobić zlecen ....
Odpowiedz
0 Lajków
loscik82
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
03-12-2020
Wiadomość 1 z 4 (3 420 wyświetleń)

Re.: Makler

Hej, 

Też mam ten problem. Po wejściu na Konto / Stan Konta nie ma aktualnego wykresu ani możliwości analizy wykresu, wyskakują tylko transakcje. Bardzo nieprzyjemna jest ta zmiana. 

 

GRUBY3000
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
31-05-2021
Wiadomość 2 z 4 (3 329 wyświetleń)

Re.: Makler

Czy mógłby ktoś odpowiedzieć na moje pytanie
Odpowiedz
0 Lajków
loscik82
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
3
03-12-2020
Wiadomość 3 z 4 (3 270 wyświetleń)

Re: Re.: Makler

@loscik82 @GRUBY3000 Po weekendowych pracach serwisowych wciąż zmagamy się z pewnymi utrudnieniami, które występują po zalogowaniu do Maklera przez naszą aplikację mobilną. Mamy jednak informacje, że te kłopoty nie występują po zalogowaniu przez naszą stronę internetową- np. za pomocą komputera. 

Wykres znajduje się w zakładce "Portfel".


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
48
26-11-2018
Wiadomość 4 z 4 (3 261 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Czas oczekiwania na decyzję -kredyt hipoteczny

Witam czy otrzymała już pani decyzje?

10-10-2024
Re: Re.: Ostrzeżenie przed aktywacją U2F w aplikacji mobilnej!

Dziękujemy za opinię. Aktualnie nie planujemy zmian w tym zakresie.

10-10-2024
Re: Re.: Ostrzeżenie przed aktywacją U2F w aplikacji mobilnej!

Raczej nie, ING wie wszystko lepiej Emotikon: Szczęśliwy

10-10-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy