31-05-2021 09:26
31-05-2021 11:13
Hej,
Też mam ten problem. Po wejściu na Konto / Stan Konta nie ma aktualnego wykresu ani możliwości analizy wykresu, wyskakują tylko transakcje. Bardzo nieprzyjemna jest ta zmiana.
31-05-2021 13:24
31-05-2021 13:33
@loscik82 @GRUBY3000 Po weekendowych pracach serwisowych wciąż zmagamy się z pewnymi utrudnieniami, które występują po zalogowaniu do Maklera przez naszą aplikację mobilną. Mamy jednak informacje, że te kłopoty nie występują po zalogowaniu przez naszą stronę internetową- np. za pomocą komputera.
Wykres znajduje się w zakładce "Portfel".
Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |