31-05-2021 09:26
31-05-2021 11:13
Hej,
Też mam ten problem. Po wejściu na Konto / Stan Konta nie ma aktualnego wykresu ani możliwości analizy wykresu, wyskakują tylko transakcje. Bardzo nieprzyjemna jest ta zmiana.
31-05-2021 13:24
31-05-2021 13:33
@loscik82 @GRUBY3000 Po weekendowych pracach serwisowych wciąż zmagamy się z pewnymi utrudnieniami, które występują po zalogowaniu do Maklera przez naszą aplikację mobilną. Mamy jednak informacje, że te kłopoty nie występują po zalogowaniu przez naszą stronę internetową- np. za pomocą komputera.
Wykres znajduje się w zakładce "Portfel".
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |