Bankowość internetowa

Odpowiedz

Wysłałam skany dowodu a i tak ciągle pokazuje mi się informacja

Wysłałam skan dowodu do banku, a i tak ciągle po zalogowaniu pokazuje mi się informacja jak w załączniku.

Weszłam w mój profil, potem dowód i moje skany dowodu zniknęły... Wysłałam skany drugi raz. Pokazuje się, że bank zaakceptował, a po ponownym zalogowaniu ciągle jest ta informacja. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
mojaopinia2016
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
27-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (853 wyświetleń)

Re: Wysłałam skany dowodu a i tak ciągle pokazuje mi się informacja

@mojaopinia2016 Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Przyjrzymy się, czy faktycznie te skany do nas dotarły. Pomożemy również, jeśli nie dotarły. Poprzez forum Społeczność nie mam wglądu do systemu Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
46
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (804 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: problem z logowaniem do aplikacji mobilnej - "nie udało sie pobrać danych"

Dzień dobry

Niestety dzisiaj problem powrócił. Znowu próba 3-krotnej próby zalogowania się do Mojego ING  i dopiero 3cia próba zakończona sukcesem i od dziś znowu każda próba logowania tak u mnie wyglą

...

31-03-2023
Re: Kredyt hipoteczny dla studenta umowa zlecenie

Miło nam, że zainteresowałeś się naszą ofertą kredytu hipotecznego, ale niestety nie akceptujemy dochodu z umowy zlecenia.

31-03-2023
Re: Apple Pay i nowa karta

Po aktywacji nowej karty, należy zaktualizować dane w Apple Pay.

31-03-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy