Bankowość internetowa

Odpowiedz

Wysłałam skany dowodu a i tak ciągle pokazuje mi się informacja

Wysłałam skan dowodu do banku, a i tak ciągle po zalogowaniu pokazuje mi się informacja jak w załączniku.

Weszłam w mój profil, potem dowód i moje skany dowodu zniknęły... Wysłałam skany drugi raz. Pokazuje się, że bank zaakceptował, a po ponownym zalogowaniu ciągle jest ta informacja. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
mojaopinia2016
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
27-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (624 wyświetleń)

Re: Wysłałam skany dowodu a i tak ciągle pokazuje mi się informacja

@mojaopinia2016 Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Przyjrzymy się, czy faktycznie te skany do nas dotarły. Pomożemy również, jeśli nie dotarły. Poprzez forum Społeczność nie mam wglądu do systemu Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
46
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (575 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Notarialne pełnomocnictwo do podpisania aneksu dot. skrócenia okresu kredytowania po nadpłacie

Aneks udało się podpisać 2 dni przed terminem. Pełnomocnictwo zostało uzupełnione o wpis wymagany przez radce prawnego i nowy akt notarialny został wystawiony przez notariusza. Zmarnowane dodatkowe 2

...

27-09-2022
Re: Przelew na telefon BLIK - limit?!

No to zanalizujcie w końcu to zwiększenie limitów albo dajcie jakiś sensowny powód dla którego tego nie zrobicie. Jak boicie się o bezpieczeństwo moich pieniędzy to może zanalizujcie logowanie dwuskła

...

26-09-2022
Re: Nadpłata przy stałym oprocentowaniu

Zgodnie z zapisami naszej Tabeli Opłat i Prowizji, minęło już 5 lat od podpisania umowy, w związku z tym, możesz śmiało nadpłacać swój kredyt w każdej chwili, bez dodatkowych kosztów Emotikon: Szczęśliwy

26-09-2022
Najbardziej pomocni użytkownicy