- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Brak znaków specjalnych
31-05-2021 07:36
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlaczego nagle zlikwidowano znaki specjalne? Do zapisanych odbiorców nie można zrobić przelewów tylko trzeba edytować nazwy i poświęcać kupę czasu na to, nawet kodu pocztowego który w naszym kraju jest z myślnikiem nie można tak napisać tylko trzeba kombinować - czy Wy jesteście poważni? Jak starsze osoby mają sobie edytować znaki specjalne? chcecie być bankiem młodych? Likwidujecie bankomaty, oddziały - ten Bank upada czy jak? toż to kpina takie traktowanie klientów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
31-05-2021 12:17
Re: Brak znaków specjalnych
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kazim74 Jeśli chodzi o myślniki, to wciąż można dodawać je w szczegółach zapisanych odbiorców. Być może w przypadku, który opisujesz był to znak podobny do myślnika lub w aplikacji/ bankowości pojawił się błąd. W takiej sytuacji zachęcamy do wyczyszczenia pamięci podręcznej aplikacji lub przeglądarki internetowej. Dodatkowo pracujemy już nad wdrożeniem trzech dodatkowych znaków- "@" "_" "%"
***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość