31-05-2021 07:36
Dlaczego nagle zlikwidowano znaki specjalne? Do zapisanych odbiorców nie można zrobić przelewów tylko trzeba edytować nazwy i poświęcać kupę czasu na to, nawet kodu pocztowego który w naszym kraju jest z myślnikiem nie można tak napisać tylko trzeba kombinować - czy Wy jesteście poważni? Jak starsze osoby mają sobie edytować znaki specjalne? chcecie być bankiem młodych? Likwidujecie bankomaty, oddziały - ten Bank upada czy jak? toż to kpina takie traktowanie klientów.
31-05-2021 12:17
@kazim74 Jeśli chodzi o myślniki, to wciąż można dodawać je w szczegółach zapisanych odbiorców. Być może w przypadku, który opisujesz był to znak podobny do myślnika lub w aplikacji/ bankowości pojawił się błąd. W takiej sytuacji zachęcamy do wyczyszczenia pamięci podręcznej aplikacji lub przeglądarki internetowej. Dodatkowo pracujemy już nad wdrożeniem trzech dodatkowych znaków- "@" "_" "%"
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
14 | |
12 | |
6 | |
5 |