31-05-2021 07:36
Dlaczego nagle zlikwidowano znaki specjalne? Do zapisanych odbiorców nie można zrobić przelewów tylko trzeba edytować nazwy i poświęcać kupę czasu na to, nawet kodu pocztowego który w naszym kraju jest z myślnikiem nie można tak napisać tylko trzeba kombinować - czy Wy jesteście poważni? Jak starsze osoby mają sobie edytować znaki specjalne? chcecie być bankiem młodych? Likwidujecie bankomaty, oddziały - ten Bank upada czy jak? toż to kpina takie traktowanie klientów.
31-05-2021 12:17
@kazim74 Jeśli chodzi o myślniki, to wciąż można dodawać je w szczegółach zapisanych odbiorców. Być może w przypadku, który opisujesz był to znak podobny do myślnika lub w aplikacji/ bankowości pojawił się błąd. W takiej sytuacji zachęcamy do wyczyszczenia pamięci podręcznej aplikacji lub przeglądarki internetowej. Dodatkowo pracujemy już nad wdrożeniem trzech dodatkowych znaków- "@" "_" "%"
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |