Bankowość internetowa

Odpowiedz

Wysłałam skany dowodu a i tak ciągle pokazuje mi się informacja

Wysłałam skan dowodu do banku, a i tak ciągle po zalogowaniu pokazuje mi się informacja jak w załączniku.

Weszłam w mój profil, potem dowód i moje skany dowodu zniknęły... Wysłałam skany drugi raz. Pokazuje się, że bank zaakceptował, a po ponownym zalogowaniu ciągle jest ta informacja. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
mojaopinia2016
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
27-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (764 wyświetleń)

Re: Wysłałam skany dowodu a i tak ciągle pokazuje mi się informacja

@mojaopinia2016 Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Przyjrzymy się, czy faktycznie te skany do nas dotarły. Pomożemy również, jeśli nie dotarły. Poprzez forum Społeczność nie mam wglądu do systemu Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
46
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (715 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Emotikon: Szczęśliwy

Zgadzam się. "Dam sobie włosy uciąć", że kojarzę info "planujemy taką możliwość [skracania kredytu przez mobile/www]" już w 2018.

Jestem w stanie uwierzyć, że ta funkcjonalność jest droga w implementac

...

05-02-2023

test 

 

05-02-2023
Re: Re.: Możliwość skrócenia okresu kredytowania w Moje ING

Także optuję za "trzecim wariantem" sam tak robię, ale to nie zmienia faktu iż Bank ING leci w kulki z możliwością skrócenia okresy kredytowania w aplikacji (czy przez www).

05-02-2023
Najbardziej pomocni użytkownicy