Bankowość internetowa

Odpowiedz

Wysłałam skany dowodu a i tak ciągle pokazuje mi się informacja

Wysłałam skan dowodu do banku, a i tak ciągle po zalogowaniu pokazuje mi się informacja jak w załączniku.

Weszłam w mój profil, potem dowód i moje skany dowodu zniknęły... Wysłałam skany drugi raz. Pokazuje się, że bank zaakceptował, a po ponownym zalogowaniu ciągle jest ta informacja. Co robić?

Odpowiedz
0 Lajków
mojaopinia2016
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
2
27-09-2016
Wiadomość 1 z 2 (291 wyświetleń)

Re: Wysłałam skany dowodu a i tak ciągle pokazuje mi się informacja

@mojaopinia2016 Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Znajdziesz go na dole strony głównej po zalogowaniu. Przyjrzymy się, czy faktycznie te skany do nas dotarły. Pomożemy również, jeśli nie dotarły. Poprzez forum Społeczność nie mam wglądu do systemu Emotikon: Smutny


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
DawidSz
Moderator
Moderator icon
216
44
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (242 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Naprawcie bezpieczeństwo bankowości

Witajcie, nie wiem gdzie mogę zgłosić wszelkim programistom czy twórcom całej tej bankowości internetowej banku ING, dlatego piszę tutaj na forum. Mianowicie chciałbym zaproponować wprowadzenie system

...

24-07-2021
Re: Re.: Aplikacja Makler

Nie mamy awarii, tylko zaplanowane prace. Potrwają dziś do 20:00. 

24-07-2021
Re.: Aplikacja Makler

Do aplikacji INGMAKLER NIR można się zalogować … a na moim koncie ing zniknęła zakładka konto inwestycyjne - czyli brak dostępu do pieniędzy ! Bank powinien od razu dać komunikat o awari!!! I ile to p...

24-07-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy