31-05-2021 09:26
31-05-2021 11:13
Hej,
Też mam ten problem. Po wejściu na Konto / Stan Konta nie ma aktualnego wykresu ani możliwości analizy wykresu, wyskakują tylko transakcje. Bardzo nieprzyjemna jest ta zmiana.
31-05-2021 13:24
31-05-2021 13:33
@loscik82 @GRUBY3000 Po weekendowych pracach serwisowych wciąż zmagamy się z pewnymi utrudnieniami, które występują po zalogowaniu do Maklera przez naszą aplikację mobilną. Mamy jednak informacje, że te kłopoty nie występują po zalogowaniu przez naszą stronę internetową- np. za pomocą komputera.
Wykres znajduje się w zakładce "Portfel".
Dzień dobry,
W styczniu zakupiłem usługę w zagranicznej firmie (egzamin online). W niedzielę anulowałem ten zakup zgodnie z polityką dostawcy. Informacja o zwrocie środków odrazu pojawiła się w histor
... 06-02-2023Pozostaje jeszcze kwestia naniesienia zmian w PIT.
Domyślam się, że zmiany w PIT też można zrobić. Jak się ich dokonuje w ING Księgowość?
06-02-2023
Krótko dziś tj. 06.02.2023 mijają 3 miesiące od założenia OKO Bonus czy bank zamierza czekać do 23:59 aby dopisać odsetki czy też jest konkretna godzina takich operacji ?
06-02-2023