01-10-2020 11:15
Witam,
W systemie transakcyjnym banku zniknęła możliwość wysłania wiadomości do banku i odpowiedzi na otrzymane.
Pojawia się tylko możliwość zadania pytania wirtualnemu asystentowi lub wysłania dokumentu.
Otrzymałem wiadomość z ofertą i poproszono mnie abym na nią odpowiedział jeżeli chcę z niej skorzystać. Nie mam jednak możliwości odpowiedzi, mogę jedynie wysłać dokument.
02-10-2020 15:27
Witaj,
akceptację zmiany warunków możesz potwierdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 20. Obecnie faktycznie opcja Wiadomości jest wyłączona, a samą wiadomość najpewniej otrzymałeś jeszcze przed ta zmianą Skontaktuj się z nami - postaramy się Ci pomóc
02-11-2020 11:31
02-11-2020 11:38
Bank zamiast rozwijać kontakt przez bankowość internetową czy mobilną, robi odwrotnie i to w dobie pandemii (!)
03-11-2020 13:30
@Kuba W Moim ING udostępniamy dwie opcje kontaktu, przez które możesz o coś zapytać, dopytać i doprecyzować:
1 - Czat, który jest dostępny na dole strony. Tutaj sprawy zazwyczaj załatwiamy od razu przy pierwszym kontakcie. Wygodna opcja
2 - Wysłanie krótkiej wiadomości. Po wejściu w swoje dane lub "chłopka" w aplikacji> Wiadomości> Napisz do nas. Można tutaj wysłać, krótką wiadomość do 140 znaków i dodać załącznik. Tę opcję kierujemy głównie do osób, które wysyłają do nas załączniki do zgłoszenia, reklamacji itd.
Dodatkowo jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69 (24/7), przez formularz kontaktu na głównej stronie w zakładce kontakt (sprawy ogólne, kanał nieszyfrowany) i w oddziale. Opcji kontaktu z nami jest wiele i każdy powinien wybrać tą najwygodniejszą dla siebie.
05-11-2020 22:15
Wygodniejsze było odpowiadanie pod wiadomością dotyczącą reklamacji, a czat tu utrudnia sprawę, bo trzeba napisać, o jaką reklamację chodzi, co zabiera czas. Wysłanie załącznika z wiadomością - tu mankament, że wiadomość może mieć tylko 140 znaków, co nie zawsze jest wystarczające, żeby opisać załącznik. Doceniam możliwości czatu, ale w pewnych przypadkach nie jest to dobra forma korespondencji, jak choćby wymiana wiadomości dotyczących rozpatrywanej reklamacji.
05-11-2020 22:52
Dodam jeszcze, że system daje mało czasu na zredagowanie wiadomości pod załącznikiem, czego efektem jest wylogowanie z bankowości internetowej i konieczność pisania od nowa wiadomości...
Funkcja czatu też ma wadę, że po wylogowaniu się z bankowości internetowej okienko czatu znika.
Reasumując, jest dużo do poprawienia, aby korzystanie z nowych form kontaktu z bankiem było komfortowe.
06-11-2020 22:58
Dziękujemy za sugestię
30-05-2021 10:49
Tu jeszcze jedna wada usunięcia możliwości napisania wiadomości.
Jest niedziela, dużo wolnego czasu, żeby skontaktować się z bankiem, a tu zonk, bo chat czy kontakt ze specjalistą nie działają (wiadomo, pracownicy też mają wolne) i przydałoby się zostawienie wiadomości w takich sytuacjach i tu szkoda, że nie można już napisać wiadomości czy odpowiedź na wiadomość z banku. W dni robocze o wiele trudniej wygospodarować czas na kontakt z bankiem.
01-06-2021 08:16
Nasz czat jest dostępny w dni robocze od 8:00 do 0.00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. Cały czas jest dostępna nasza infolinia - 32 357 00 69. Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu także tutaj
Dzień dobry, jestem tutaj nowa i nieco pogubiona Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,
... 18-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
10 | |
6 | |
5 | |
5 |