Odpowiedz

Wiadomość do banku

Witam,

 

W systemie transakcyjnym banku zniknęła możliwość wysłania wiadomości do banku i odpowiedzi na otrzymane.

Pojawia się tylko możliwość zadania pytania wirtualnemu asystentowi lub wysłania dokumentu.

 

Otrzymałem wiadomość z ofertą i poproszono mnie abym na nią odpowiedział jeżeli chcę z niej skorzystać. Nie mam jednak możliwości odpowiedzi, mogę jedynie wysłać dokument.

 

 

mczekaj
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
44
3
22-12-2015
Wiadomość 1 z 10 (11 124 wyświetleń)

Re: Wiadomość do banku

Witaj, 

 

akceptację zmiany warunków możesz potwierdzić telefonicznie pod numerem 32 357 00 20. Obecnie faktycznie opcja Wiadomości jest wyłączona, a samą wiadomość najpewniej otrzymałeś jeszcze przed ta zmianą Emotikon: Szczęśliwy Skontaktuj się z nami - postaramy się Ci pomóc Emotikon: Szczęśliwy 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 2 z 10 (11 070 wyświetleń)

Re.: Wiadomość do banku

Niestety podobnie nie rozumiem, dlaczego bank zrezygnował z tak przydatnej funkcjonalności? A było to przydatne, jeśli otrzymywałem odpowiedź na reklamację i chciałem coś dopytać, czy doprecyzować na prośbę banku.
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 3 z 10 (10 864 wyświetleń)

Re.: Wiadomość do banku

Bank zamiast rozwijać kontakt przez bankowość internetową czy mobilną, robi odwrotnie i to w dobie pandemii (!)

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 4 z 10 (10 861 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

@Kuba W Moim ING udostępniamy dwie opcje kontaktu, przez które możesz o coś zapytać, dopytać i doprecyzować:

1 - Czat, który jest dostępny na dole strony. Tutaj sprawy zazwyczaj załatwiamy od razu przy pierwszym kontakcie. Wygodna opcja Emotikon: Szczęśliwy

2 - Wysłanie krótkiej wiadomości. Po wejściu w swoje dane lub "chłopka" w aplikacji> Wiadomości> Napisz do nas. Można tutaj wysłać, krótką wiadomość do 140 znaków i dodać załącznik. Tę opcję kierujemy głównie do osób, które wysyłają do nas załączniki do zgłoszenia, reklamacji itd.

 

Dodatkowo jesteśmy dostępni pod numerem 32 357 00 69 (24/7), przez formularz kontaktu na głównej stronie w zakładce kontakt (sprawy ogólne, kanał nieszyfrowany) i w oddziale. Opcji kontaktu z nami jest wiele i każdy powinien wybrać tą najwygodniejszą dla siebie.

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 5 z 10 (10 782 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Wygodniejsze było odpowiadanie pod wiadomością dotyczącą reklamacji, a czat tu utrudnia sprawę, bo trzeba napisać, o jaką reklamację chodzi, co zabiera czas. Wysłanie załącznika z wiadomością - tu mankament, że wiadomość może mieć tylko 140 znaków, co nie zawsze jest wystarczające, żeby opisać załącznik. Doceniam możliwości czatu, ale w pewnych przypadkach nie jest to dobra forma korespondencji, jak choćby wymiana wiadomości dotyczących rozpatrywanej reklamacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 6 z 10 (10 693 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Dodam jeszcze, że system daje mało czasu na zredagowanie wiadomości pod załącznikiem, czego efektem jest wylogowanie z bankowości internetowej i konieczność pisania od nowa wiadomości...

Funkcja czatu też ma wadę, że po wylogowaniu się z bankowości internetowej okienko czatu znika.

Reasumując, jest dużo do poprawienia, aby korzystanie z nowych form kontaktu z bankiem było komfortowe.

Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 7 z 10 (10 687 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Dziękujemy za sugestię Emotikon: Szczęśliwy

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (10 614 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Tu jeszcze jedna wada usunięcia możliwości napisania wiadomości.

Jest niedziela, dużo wolnego czasu, żeby skontaktować się z bankiem, a tu zonk, bo chat czy kontakt ze specjalistą nie działają (wiadomo, pracownicy też mają wolne) i przydałoby się zostawienie wiadomości w takich sytuacjach i tu szkoda, że nie można już napisać wiadomości czy odpowiedź na wiadomość z banku. W dni robocze o wiele trudniej wygospodarować czas na kontakt z bankiem.

Odpowiedz
0 Lajków
Kuba
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
46
6
02-08-2016
Wiadomość 9 z 10 (8 843 wyświetleń)

Re: Re.: Wiadomość do banku

Nasz czat jest dostępny w dni robocze od 8:00 do 0.00 oraz w soboty od 8:00 do 22:00. Cały czas jest dostępna nasza infolinia - 32 357 00 69. Jeśli masz pytania, zapraszamy do kontaktu także tutaj Emotikon: Szczęśliwy 
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 10 z 10 (8 730 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy