27-04-2021 16:32
I am really surprised that this is the norm at the bank and as I heard other banks in Poland has the same practice. How come that when I have to pay with my bank card I have to go through 2FA authentication but not when I login to my bank account. I also don't see the point of the current "masked" password login, who does this help? It is just making my experience painfull since I cannot use my password manager. There is nothing to consider here, username and password combination is simply not enough for bank logins.
29-11-2021 08:16
Podbijam temat, ciagle nikt w polskim swiecie bankowosci nie ma odwagi na wprowadzenie U2F?
Rowniez w aplikacji ING poprzez FIDO2? Aktualnie w telefonie jesli nie mam czytnika linii papilarnych to przy kradziezy/zgubieniu od wyczyszczenia konta i zaciagniecia dlugow dziela mnie 4 cyferki
29-11-2021 14:06
@kasyx, tak jak piszesz nikt nie ma odwagi. Zajmują się "weryfikacją behawioralną" bo mogą to wdrożyć dla mas a U2F zapewne jest postrzegane jako coś niszowego (wiesz, tak jakby poprosić o szyfrowanie e-maili za pomocą OpenPGP - egzotyka).
Szkoda, że taki mamy stan rzeczy :shrug:
30-11-2021 15:47
Jeśli tylko wprowadzimy taką formę zabezpieczenia, to na pewno o tym poinformujemy. Na ten moment jedynie tyle możemy napisać. Zapraszamy do zaglądania na naszą stronę internetową oraz media społecznościowe
31-01-2022 21:23
No cóż szkoda, mam 3 konta w PKO BP, w tym firmowe, a jako że zaciągnąłem w ING kredyt to mam i konto tutaj i gdybyście oferowali U2F to pewnie przeniósł bym wszystko, bo do niektórych kont dostęp ma też 'rodzinka' i nigdy nie wiadomo czy się nie porobią na phishing, informatykami nie są. A tak zostane z iPKO - taki sam ... jak tutaj ale chociaż dobrze znany.
18-03-2022 10:40
Od 5 lat taka wielka instytucja nie może wprowadzić U2F? Zamiast przy logowaniu pokazywać ostrzeżenia o bezpieczeństwie, warto byłoby coś faktycznie z tym zrobić i wprowadzić porządne zabezpieczenia. Nawet poczta WP już wspiera U2F... Szanowni Państwo, technologia się rozwija - nadążajcie!!!
18-03-2022 12:03
02-08-2022 08:23
Temat założony w 2017, mamy już połowę 2022 roku, czy coś się ruszyło w kwestii wprowadzenia logowania z kluczami U2F? Żyjemy w coraz bardziej niebezpiecznych czasach, co chwila słyszymy o okradaniu kont bankowych z użyciem duplikatów kart SIM, o kradzieży kont pocztowych czy braniu pożyczek/kredytów na cudze dane. W tych czasach maskowane hasło + kod SMS to zbyt mało, by czuć się bezpiecznie...
02-08-2022 10:41
@ChemiQ81:Temat założony w 2017, mamy już połowę 2022 roku, czy coś się ruszyło w kwestii wprowadzenia logowania z kluczami U2F? Żyjemy w coraz bardziej niebezpiecznych czasach, co chwila słyszymy o okradaniu kont bankowych z użyciem duplikatów kart SIM, o kradzieży kont pocztowych czy braniu pożyczek/kredytów na cudze dane. W tych czasach maskowane hasło + kod SMS to zbyt mało, by czuć się bezpiecznie...
O ile zgadzam się, że ING daje ciała nie wprowadzajac tego o tyle przyczepię się do powyższego -- serio uważasz, że żyjemy w coraz bardziej niebezpiecznych czasach? Masz jakieś twarde dane, że faktycznie włamań na konta i kradzieży jest wiecej? Czy może po prostu tak Ci sie wydaje bo to są medialnie głośne sprawy i media po prostu szukaja skandali? Analogicznie jak z wypadkami lotniczymi - jak się wydarzy to od razu wszyscy o tym mówią, a to, że na drogach jest wypadków wielokrotnie więcej i ginie dzień w dzień ogrom ludzi to jakoś sie w mediach nie pojawia?
Po wtóre - kradzież kont pocztowych wynika najczęściej z głupoty ludzi nie zabezpieczających skrzynek wystarczajaco/używajacych prostych haseł. Nawet jak instytucja (bank, operator skrzynki) wprowadzi jakieś 2FA to ignoranci i tak będą podatni na ataki...
</rant> ;-)
03-08-2022 10:44
Cały czas, w różnych obszarach, prowadzimy działania zwiększające bezpieczeństwo wykonywanych transakcji. W najbliższych miesiącach nie przewidujemy wprowadzenia autoryzacji z użyciem U2F w Moim ING.
Wszystko zaczęło się od wymiany karty ze względu na datę ważności starej... Za każdym razem, gdy próbuje dodać nową kartę do Google Pay po kilku godzinach dostaje SMS, że rzekomo została usunięta. Co
... 23-03-2025Analizujemy różne formy płatności. Nie planujemy na tę chwilę wprowadzać nowych rozwiązań płatności.
23-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
3 | |
3 | |
3 | |
3 |