02-04-2017 07:03
Informacja to jedno ale nie wywiązywanie się z niej to co innego.
Z informacji z banku bowiem wynika:
Niedostępność usług banku w nocy z 1 na 2 kwietnia
Informujemy, że w nocy z soboty na niedzielę (1 na 2 kwietnia) zaplanowane są prace serwisowe.
W godzinach 23:00 – 06:00 niedostępne będą:
• wpłatomaty
• płatności BLIK
• system ING CardsOnLine
Ponadto:
• nie będzie możliwości aktywowania kart i nadawania PIN
Przepraszamy za niedogodności
A w rzeczywistości bankowość nadal nie działa i to w większym zakresie ...
Chyba wypadałoby poinformować klientów że jednak nie jest tak różowo ...
02-04-2017 08:35 – ostatnio edytowany 04-04-2017 11:45 przez MarcinB
Czy ktoś może dać informację do kiedy będzie ta przerwa serwisowa?
Coraz bardziej widać jak dbacie o klientów wszak "liczą się ludzie"
Trzeba będzie chyba zmienić bank.
Ale u nas to chyba normalne...
02-04-2017 08:35 | Edytowano: 02-04-2017 08:41
Ja już dałem sobie spokój z tym bankiem. Ich system to jakaś porażka, do tego mało stabilny. Częste wywalanie z mojego ing, nie pobieranie danych to jakaś parodia. Informatyka w tym banku to jakaś masakra
02-04-2017 10:05
Ja przed chwilą załozyłam juz konto w innym banku czekam tylko na dokumenty i kartę.
A dla wszystkich pracowników zachwalających bez zająknięcia nowe ing:
http://downdetector.pl/status/ing-bank-slaski
Bank zdecydowanie zszedł na psy wstydźcie się zero informacji dla klientów, zero komunikacji i profesjonalizmu.
02-04-2017 14:21
Problemy z logowaniem do bankowości internetowej i wykonywanie płatności internetowych były wynikiem wydłużonych prac serwisowych w naszym systemie. Aktualnie usługa działa prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia.
02-04-2017 15:16
Witam,
nadal nie moge wykonywac przelewow/platnosci internetowych poniewaz nie otrzymuje kodow SMS.
Kiedy moge sie spodziewac, ze to zostanie naprawione?
Pozdr
Pedro
02-04-2017 15:34
Chcemy to dla Ciebie wyjaśnić. Prosimy skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Nasi doradcy sprawdzą dlaczego nie otrzymujesz wiadomości z kodami autoryzacyjnymi.
03-04-2017 12:10
03-04-2017 14:18
@maroobit Nasz system internetowy już teraz działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
03-04-2017 15:03
A czy płatności na Allegro przez PAYu są juz dostepne ? BYł problem również z tą funkcją.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |