Odpowiedz

Oświadczenie banku

W wyniku ostatnich wydarzeń czy bank mógłby wyjaśnić klientom co było przyczyną tych padnięć systemu. Nie chodzi tu o żadne tajemnice tylko o klarowne oświadczenie co było przyczyną.

Czy było to winą sprzętu, serwerów czy sieci. Myślę że wielu klientow chciałoby wiedzieć. Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie. Zachowajcie się jakoś

tomtar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
2
25-03-2017
Wiadomość 1 z 4 (21 475 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku


tomtar pisze:

W wyniku ostatnich wydarzeń czy bank mógłby wyjaśnić klientom co było przyczyną tych padnięć systemu. Nie chodzi tu o żadne tajemnice tylko o klarowne oświadczenie co było przyczyną.

Czy było to winą sprzętu, serwerów czy sieci. Myślę że wielu klientow chciałoby wiedzieć. Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie. Zachowajcie się jakoś


Hmmm..... Wybierz sobie:

1. Nasz system internetowy już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.

2. Moje ING działa prawidłowo. Proszę spróbuj wyczyścić przeglądarkę z której korzystasz. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69.

3. Powodem opisanej sytuacji są problemy techniczne systemu bankowości internetowej. Nie są to działania w żaden sposób zamierzone.  Rozumiem, że sytuacja jest niekomfortowa. Nie możemy jednak przewidzieć awarii. Problemy technicznie, które nie wynikają z błędu ludzkiego, są nie do przewidzenia. Dbamy o zapewnienie stabilności systemu i jego płynne funkcjonowanie.  Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności.
 
W sumie to bez znaczenia - banki nie mają polityki oświadczeń. Doradzam składanie reklamacji, wtedy dostaniesz odpowiedź nr 3. Tyle, że Twoja reklamacja będzie odnotowana i kiedy ING zostanie liderem reklamacji to koledzy z innych banków będą się z nich śmiali. 

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 2 z 4 (21 383 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku

[ Edytowane ]

tomtar pisze:

......    Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie......


Jeśli zamierzasz intensywnie korzystać z karty, to taka rada od wieloletniego klienta banków:

nastaw się mentalnie na to, że problem z kartami będzie się zawsze powtarzał, i  kilka razy w roku spotkasz się z brakiem połączenia (z bankiem, lub z MasterCase/Visa) albo też mimo posuiadania środków na koncie dostaniesz "tajemniczą odmowę", która równie tajemniczo "znika" po 30 minutach (zwykle po przekroczeniu limitu tr. zbliżeniowych bez PIN, ale kto ich tam wie czemu jeszcze).

 

Aby się uchronić przed takim stresem masz dwie opcje:

- noś zawsze awaryjną gotówkę w zakamarku kieszeni (100-200zł)

- załóż drugie konto w innym banku i weż kartę z innej organizacji płatniczej niż ta w banku głównym (np. masz MasterCard - to weź Visa, i vice versa).

  

Ja po kilku takich nieprzyjemnych przygodach mam teraz awaryjne konto z kartą w innym banku i tam trzymam 200-300zł.

Jest odmowa/awaria - to wyciągam drugą kartą i przechodzi w 99% takich sytuacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (21 317 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku

@tomtar Nasze oświadczenie zamieściliśmy w ubiegłym tygodniu na naszej stronie [Aktualności], na blogu i na naszym Facebooku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (21 240 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z blikiem wysyłanym z kategorii odbiorcy

Dzień dobry

Spieszę poinformować, że problem opisywany przeze mnie został rozwiązany już wszystko działa. Bardzo dziękuję za szybką reakcję i szczęśliwe rozwiązanie. :-)

pozdrawiam

Rafał

05-12-2025
Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Ja myślę, że banki za bardzo starają się zrobić aplikację jak facebook, allegro is coś tam jeszcze - zapominają, że ludzie chcą robić przelewy szybko i bezproblemowo. Ja mam np wiele celów oszczędnośc

...

04-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie jestem w tej dziedzinie expertem, ale z tego co się orientowałem to SMS'y mogą być podrabiane - czyli wszystko wygląda poprawnie a jednak nie jest. 
A PUSH notyfikacje są odporne na takie ataki, al

...

04-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy