Odpowiedz

Oświadczenie banku

W wyniku ostatnich wydarzeń czy bank mógłby wyjaśnić klientom co było przyczyną tych padnięć systemu. Nie chodzi tu o żadne tajemnice tylko o klarowne oświadczenie co było przyczyną.

Czy było to winą sprzętu, serwerów czy sieci. Myślę że wielu klientow chciałoby wiedzieć. Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie. Zachowajcie się jakoś

tomtar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
2
25-03-2017
Wiadomość 1 z 4 (18 313 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku


tomtar pisze:

W wyniku ostatnich wydarzeń czy bank mógłby wyjaśnić klientom co było przyczyną tych padnięć systemu. Nie chodzi tu o żadne tajemnice tylko o klarowne oświadczenie co było przyczyną.

Czy było to winą sprzętu, serwerów czy sieci. Myślę że wielu klientow chciałoby wiedzieć. Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie. Zachowajcie się jakoś


Hmmm..... Wybierz sobie:

1. Nasz system internetowy już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.

2. Moje ING działa prawidłowo. Proszę spróbuj wyczyścić przeglądarkę z której korzystasz. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69.

3. Powodem opisanej sytuacji są problemy techniczne systemu bankowości internetowej. Nie są to działania w żaden sposób zamierzone.  Rozumiem, że sytuacja jest niekomfortowa. Nie możemy jednak przewidzieć awarii. Problemy technicznie, które nie wynikają z błędu ludzkiego, są nie do przewidzenia. Dbamy o zapewnienie stabilności systemu i jego płynne funkcjonowanie.  Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności.
 
W sumie to bez znaczenia - banki nie mają polityki oświadczeń. Doradzam składanie reklamacji, wtedy dostaniesz odpowiedź nr 3. Tyle, że Twoja reklamacja będzie odnotowana i kiedy ING zostanie liderem reklamacji to koledzy z innych banków będą się z nich śmiali. 

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 2 z 4 (18 221 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku

[ Edytowane ]

tomtar pisze:

......    Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie......


Jeśli zamierzasz intensywnie korzystać z karty, to taka rada od wieloletniego klienta banków:

nastaw się mentalnie na to, że problem z kartami będzie się zawsze powtarzał, i  kilka razy w roku spotkasz się z brakiem połączenia (z bankiem, lub z MasterCase/Visa) albo też mimo posuiadania środków na koncie dostaniesz "tajemniczą odmowę", która równie tajemniczo "znika" po 30 minutach (zwykle po przekroczeniu limitu tr. zbliżeniowych bez PIN, ale kto ich tam wie czemu jeszcze).

 

Aby się uchronić przed takim stresem masz dwie opcje:

- noś zawsze awaryjną gotówkę w zakamarku kieszeni (100-200zł)

- załóż drugie konto w innym banku i weż kartę z innej organizacji płatniczej niż ta w banku głównym (np. masz MasterCard - to weź Visa, i vice versa).

  

Ja po kilku takich nieprzyjemnych przygodach mam teraz awaryjne konto z kartą w innym banku i tam trzymam 200-300zł.

Jest odmowa/awaria - to wyciągam drugą kartą i przechodzi w 99% takich sytuacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (18 155 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku

@tomtar Nasze oświadczenie zamieściliśmy w ubiegłym tygodniu na naszej stronie [Aktualności], na blogu i na naszym Facebooku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (18 078 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zakup bilety komunikacji miejskiech - ulubione


@DominikaW:

Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne. 


To chyba będz

...

18-11-2024
Rangi w społeczności

Dzień dobry, jestem tutaj nowa Emotikon: Szczęśliwy i nieco pogubiona Emotikon: Mrugający Chciałabym zrozumieć z kim sie tutaj rozmawia: czy ktoś, kto ma rangę "Zaprawiony analityk" to pracownik banku? Jak rozpoznać pracownika a jak kogoś,

...

18-11-2024
Re.: ING Księgowość - Działalność nierejestrowana

Obecnie usługi ING Księgowość dedykowane są wyłącznie dla działalności rejestrowanych, jednak analizujemy taką możliwość.

18-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy