Odpowiedz

Oświadczenie banku

W wyniku ostatnich wydarzeń czy bank mógłby wyjaśnić klientom co było przyczyną tych padnięć systemu. Nie chodzi tu o żadne tajemnice tylko o klarowne oświadczenie co było przyczyną.

Czy było to winą sprzętu, serwerów czy sieci. Myślę że wielu klientow chciałoby wiedzieć. Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie. Zachowajcie się jakoś

tomtar
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
2
25-03-2017
Wiadomość 1 z 4 (21 494 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku


tomtar pisze:

W wyniku ostatnich wydarzeń czy bank mógłby wyjaśnić klientom co było przyczyną tych padnięć systemu. Nie chodzi tu o żadne tajemnice tylko o klarowne oświadczenie co było przyczyną.

Czy było to winą sprzętu, serwerów czy sieci. Myślę że wielu klientow chciałoby wiedzieć. Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie. Zachowajcie się jakoś


Hmmm..... Wybierz sobie:

1. Nasz system internetowy już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.

2. Moje ING działa prawidłowo. Proszę spróbuj wyczyścić przeglądarkę z której korzystasz. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69.

3. Powodem opisanej sytuacji są problemy techniczne systemu bankowości internetowej. Nie są to działania w żaden sposób zamierzone.  Rozumiem, że sytuacja jest niekomfortowa. Nie możemy jednak przewidzieć awarii. Problemy technicznie, które nie wynikają z błędu ludzkiego, są nie do przewidzenia. Dbamy o zapewnienie stabilności systemu i jego płynne funkcjonowanie.  Pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności.
 
W sumie to bez znaczenia - banki nie mają polityki oświadczeń. Doradzam składanie reklamacji, wtedy dostaniesz odpowiedź nr 3. Tyle, że Twoja reklamacja będzie odnotowana i kiedy ING zostanie liderem reklamacji to koledzy z innych banków będą się z nich śmiali. 

Pozdrawiam,

Odpowiedz
0 Lajków
mtommi
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
65
24
13-04-2016
Wiadomość 2 z 4 (21 402 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku

[ Edytowane ]

tomtar pisze:

......    Poza tym skąd wiadomo czy problem z kartami nie będzie się powtarzał, czy płacąc w klepie trzeba być znerwicowanym podchodząc do terminala w sklepie......


Jeśli zamierzasz intensywnie korzystać z karty, to taka rada od wieloletniego klienta banków:

nastaw się mentalnie na to, że problem z kartami będzie się zawsze powtarzał, i  kilka razy w roku spotkasz się z brakiem połączenia (z bankiem, lub z MasterCase/Visa) albo też mimo posuiadania środków na koncie dostaniesz "tajemniczą odmowę", która równie tajemniczo "znika" po 30 minutach (zwykle po przekroczeniu limitu tr. zbliżeniowych bez PIN, ale kto ich tam wie czemu jeszcze).

 

Aby się uchronić przed takim stresem masz dwie opcje:

- noś zawsze awaryjną gotówkę w zakamarku kieszeni (100-200zł)

- załóż drugie konto w innym banku i weż kartę z innej organizacji płatniczej niż ta w banku głównym (np. masz MasterCard - to weź Visa, i vice versa).

  

Ja po kilku takich nieprzyjemnych przygodach mam teraz awaryjne konto z kartą w innym banku i tam trzymam 200-300zł.

Jest odmowa/awaria - to wyciągam drugą kartą i przechodzi w 99% takich sytuacji.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Jamniczek
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
17
15
22-02-2017
Wiadomość 3 z 4 (21 336 wyświetleń)

Re.: Oświadczenie banku

@tomtar Nasze oświadczenie zamieściliśmy w ubiegłym tygodniu na naszej stronie [Aktualności], na blogu i na naszym Facebooku.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 4 (21 259 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy