Przepraszamy!

Przepraszamy!

Jak pewnie wiecie, w ostatnich dniach nasze systemy nie działały najlepiej. Pojawiły się problemy z dostępem do kont, a niektóre transakcje kartami zaksięgowaliśmy podwójnie.
Najmocniej Was przepraszamy za oba błędy. Wiemy, że mocno wpłynęły na komfort Waszych działań.

Robiliśmy wszystko, by jak najszybciej rozwiązać ten problem. Natychmiast udostępniliśmy Wam poprzedni system i anulowaliśmy większość zdublowanych transakcji, które pojawiły się z naszej winy.
Niestety część transakcji wymagała korekty ze strony Mastercarda. Byliśmy z nimi w stałym kontakcie, żeby wyjaśnić podwójne obciążenia, które dotknęły klientów korzystających z tych kart.

Dziś rano skończyliśmy księgować zwroty na rachunkach klientów, więc wszystkie zdublowane transakcje są już poprawione.

Dodatkowo w nocy wgraliśmy ostatnie poprawki, które usprawniają działanie naszego systemu bankowości internetowej.

Analizujemy tę sytuację, by więcej się nie powtórzyła. I jeszcze raz przepraszamy za problemy jakie Was z tego powodu spotkały.

Zespół ING Banku Śląskiego