Odpowiedz

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Obecnie płatności na allegro nie działają. Dział techniczny o tym wie i pracuje nad rozwiązaniem.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 11 z 20 (11 859 wyświetleń)

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

no to czekamy znowu na cykliczne problemy albo z zalogowaniem się albo może znów z kartami płatniczymi ?  Składane reklamacje nic nie dają a opłaty np za prowadzenie konta , wypłaty z bankomatów ( nawet dla młodocianych ) naliczacie wysokie , więc My klienci pytamy się za co ? ...

Odpowiedz
0 Lajków
retros
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
16
3
03-04-2017
Wiadomość 12 z 20 (11 803 wyświetleń)

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Informuję że konta cały czas nie działają poprawnie!!! Wzielibyście się do roboty!!!

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 13 z 20 (11 743 wyświetleń)

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Widzę również problemy z przelewami przychodzącymi,od wczoraj czekam gdzie normalnie były realizowane w ciągu godziny

Odpowiedz
0 Lajków
micste0200
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
04-04-2017
Wiadomość 14 z 20 (11 708 wyświetleń)

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

@leviatan Proszę o więcej informacji. Z czym dokładnie masz problem?

@micste0200 przelewy w PLN przychodzące z innych banków księgujemy w trzech sesjach: 

  • 11.00
  • 15.00
  • 17.30

Przelewy w PLN pomiędzy kontami prywatnymi i małych firm w ING Banku Śląskim udostępniamy od razu. 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 15 z 20 (11 666 wyświetleń)

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

@MarcinB "Z czym dokładnie masz problem ?"  Twoje pytanie jest normalnie rozbrajające. Problem jest z całym systemem transakcyjnym. Dzisiaj mamy 05 kwietnia i nadal występują problemy w tym Waszym ING. Przy logowaniu i poprawnym wpisaniu loginu i hasła wyświetla się oczywiście błąd, dopiero druga czy trzecia próba jest skuteczna. A nawet jak już się powiedzie logowanie to niespodziewanie okazuje się, że Wasi informatycy wprowadzili najnowszy hit funkcjonalności w systemie z ikonką w kształcie wykrzyknika i opisem "Nie udało się pobrać danych / Spróbuj ponownie".  

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 16 z 20 (11 611 wyświetleń)

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Potwierdzam zdanie Marcina: wprowadzony system jest niewydolny, oczekiwanie między kolejnymi operacjami wykonywanymi w nowym systemie jest irytujące (żeby nie użyć mocniejszego słowa)- ING ma hasło:" dla ludzi"- ale jak widać bank poszedł w zupełnie w inną stronę!

Odpowiedz
0 Lajków
Asics-46
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-04-2017
Wiadomość 17 z 20 (11 583 wyświetleń)

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Cały czas pracujemy nad usunięciem problemów z pobraniem danych w bankowości internetowej. Jednak wiemy, że u części klientów w dalszym ciągu on występuje.  

Przepraszamy za te niedogodności. 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 18 z 20 (11 536 wyświetleń)

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Potwierdzam, iż nie można zalogować się na konto. Mam konto indywidualne połaczone z firmowym, nie mogę zapłacić kontrahentom należności. Paranoja!!!

Odpowiedz
0 Lajków
PAUTEK
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
05-04-2017
Wiadomość 19 z 20 (11 509 wyświetleń)

Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Moje ING działa prawidłowo. Proszę spróbuj wyczyścić przeglądarkę z której korzystasz. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dlaczego nie możesz się zalogować.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 20 z 20 (11 475 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy