03-04-2017 17:05
Obecnie płatności na allegro nie działają. Dział techniczny o tym wie i pracuje nad rozwiązaniem.
03-04-2017 21:52
no to czekamy znowu na cykliczne problemy albo z zalogowaniem się albo może znów z kartami płatniczymi ? Składane reklamacje nic nie dają a opłaty np za prowadzenie konta , wypłaty z bankomatów ( nawet dla młodocianych ) naliczacie wysokie , więc My klienci pytamy się za co ? ...
04-04-2017 06:12
Informuję że konta cały czas nie działają poprawnie!!! Wzielibyście się do roboty!!!
04-04-2017 07:42
Widzę również problemy z przelewami przychodzącymi,od wczoraj czekam gdzie normalnie były realizowane w ciągu godziny
04-04-2017 11:51
@leviatan Proszę o więcej informacji. Z czym dokładnie masz problem?
@micste0200 przelewy w PLN przychodzące z innych banków księgujemy w trzech sesjach:
Przelewy w PLN pomiędzy kontami prywatnymi i małych firm w ING Banku Śląskim udostępniamy od razu.
05-04-2017 09:01
@MarcinB "Z czym dokładnie masz problem ?" Twoje pytanie jest normalnie rozbrajające. Problem jest z całym systemem transakcyjnym. Dzisiaj mamy 05 kwietnia i nadal występują problemy w tym Waszym ING. Przy logowaniu i poprawnym wpisaniu loginu i hasła wyświetla się oczywiście błąd, dopiero druga czy trzecia próba jest skuteczna. A nawet jak już się powiedzie logowanie to niespodziewanie okazuje się, że Wasi informatycy wprowadzili najnowszy hit funkcjonalności w systemie z ikonką w kształcie wykrzyknika i opisem "Nie udało się pobrać danych / Spróbuj ponownie".
05-04-2017 10:03
Potwierdzam zdanie Marcina: wprowadzony system jest niewydolny, oczekiwanie między kolejnymi operacjami wykonywanymi w nowym systemie jest irytujące (żeby nie użyć mocniejszego słowa)- ING ma hasło:" dla ludzi"- ale jak widać bank poszedł w zupełnie w inną stronę!
05-04-2017 15:34
Cały czas pracujemy nad usunięciem problemów z pobraniem danych w bankowości internetowej. Jednak wiemy, że u części klientów w dalszym ciągu on występuje.
Przepraszamy za te niedogodności.
05-04-2017 18:44
Potwierdzam, iż nie można zalogować się na konto. Mam konto indywidualne połaczone z firmowym, nie mogę zapłacić kontrahentom należności. Paranoja!!!
05-04-2017 21:39
Moje ING działa prawidłowo. Proszę spróbuj wyczyścić przeglądarkę z której korzystasz. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dlaczego nie możesz się zalogować.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |