03-04-2017 17:05
Obecnie płatności na allegro nie działają. Dział techniczny o tym wie i pracuje nad rozwiązaniem.
03-04-2017 21:52
no to czekamy znowu na cykliczne problemy albo z zalogowaniem się albo może znów z kartami płatniczymi ? Składane reklamacje nic nie dają a opłaty np za prowadzenie konta , wypłaty z bankomatów ( nawet dla młodocianych ) naliczacie wysokie , więc My klienci pytamy się za co ? ...
04-04-2017 06:12
Informuję że konta cały czas nie działają poprawnie!!! Wzielibyście się do roboty!!!
04-04-2017 07:42
Widzę również problemy z przelewami przychodzącymi,od wczoraj czekam gdzie normalnie były realizowane w ciągu godziny
04-04-2017 11:51
@leviatan Proszę o więcej informacji. Z czym dokładnie masz problem?
@micste0200 przelewy w PLN przychodzące z innych banków księgujemy w trzech sesjach:
Przelewy w PLN pomiędzy kontami prywatnymi i małych firm w ING Banku Śląskim udostępniamy od razu.
05-04-2017 09:01
@MarcinB "Z czym dokładnie masz problem ?" Twoje pytanie jest normalnie rozbrajające. Problem jest z całym systemem transakcyjnym. Dzisiaj mamy 05 kwietnia i nadal występują problemy w tym Waszym ING. Przy logowaniu i poprawnym wpisaniu loginu i hasła wyświetla się oczywiście błąd, dopiero druga czy trzecia próba jest skuteczna. A nawet jak już się powiedzie logowanie to niespodziewanie okazuje się, że Wasi informatycy wprowadzili najnowszy hit funkcjonalności w systemie z ikonką w kształcie wykrzyknika i opisem "Nie udało się pobrać danych / Spróbuj ponownie".
05-04-2017 10:03
Potwierdzam zdanie Marcina: wprowadzony system jest niewydolny, oczekiwanie między kolejnymi operacjami wykonywanymi w nowym systemie jest irytujące (żeby nie użyć mocniejszego słowa)- ING ma hasło:" dla ludzi"- ale jak widać bank poszedł w zupełnie w inną stronę!
05-04-2017 15:34
Cały czas pracujemy nad usunięciem problemów z pobraniem danych w bankowości internetowej. Jednak wiemy, że u części klientów w dalszym ciągu on występuje.
Przepraszamy za te niedogodności.
05-04-2017 18:44
Potwierdzam, iż nie można zalogować się na konto. Mam konto indywidualne połaczone z firmowym, nie mogę zapłacić kontrahentom należności. Paranoja!!!
05-04-2017 21:39
Moje ING działa prawidłowo. Proszę spróbuj wyczyścić przeglądarkę z której korzystasz. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dlaczego nie możesz się zalogować.
Obowiązuje od 19 grudnia 2024 r.
§1 Wprowadzenie
Zapomniałam się zapytać, czy karta też jest wówczas zablokowana?
19-12-2024
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |