O leviatan

leviatan
3 Polubień
0 Rozwiązań
19 Postów
Re.: Zmiana/likwidacja konta

Informacja dodatkowo potwierdzona przez infolinię. Ale najważniejsze wszystko zależy od warunków zawartej umowy  kredytu hipotecznego z bankiem, zatem musicie sami sprawdzic jak jest w waszym przypadku.

0
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Zmiana/likwidacja konta

W woli sprostowania niezbyt dobrej rady, byłam dzisiaj w placówce ING - można zostawić konto najlepiej zmienić na darmowe i polikwidować wszystko co można czyli karty itp. I za darmo....
Swoją drogą założyć inne w innym banku i tam przelewać swoje wynagrodzenie, przelewając na konto ING wymaganą opłatę.
Pracownikom życzę miłego zajęcia do obsługi kont widmo miłej zabawy na kolejne 10 lat.

1
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Zmiana/likwidacja konta

Nie dostaniecie ode mnie ani złotówki oprócz tego co muszę wam oddać, najwyżej będzie to martwe konto...

Będę każdemu odradzać ten pseudo bank, dla tych co czytali moje wiadomości doskonale wiedzą że awarie ostatnie banku to nie pierwszy przypadek majstrowania banku na koncie klientów bez jego wiedzy. Do widzenia !!! 

2
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Informuję że konta cały czas nie działają poprawnie!!! Wzielibyście się do roboty!!!

7
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: nowy system bankowosci internetowej

Nie wiem czy warto odpowiadać @alz ale ja bym tutaj nie miała wątpliwości, poza tym standardem jest sformuowanie:

1)Jesteśmy w trakcie usuwania problemu. Prosimy o cierpliwość i przepraszamy za powstałe utrudnienia.

2)Nasz system internetowy już działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.

Powyższe mozna powielać wielokrotnie...

Ponadto:

1) Nowy system moje ing stworzony został dla klie

...
2
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Zmiana/likwidacja konta

Witam,

Mając na uwadze ostatnie wydarzenia które przechyliły szalę bardzo prosze o informację nt. zamknięcia i zmiany konta w ING.

Chodzi mi głównie o sprawę zmiany danych konta do obciążenia.

Posiadam kredyt hipoteczny i ROR w ING chcę zamknąć konto ale tak aby kwota do obciążenia była już z nowego rachunku z innego banku a kredyt hipoteczny został w ING.

6
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Ja przed chwilą załozyłam juz konto w innym banku czekam tylko na dokumenty i kartę.

A dla wszystkich pracowników zachwalających bez zająknięcia nowe ing:

http://downdetector.pl/status/ing-bank-slaski

 

Bank zdecydowanie zszedł na psy wstydźcie się zero informacji dla klientów, zero komunikacji i profesjonalizmu.

16
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Czy ktoś może dać informację do kiedy będzie ta przerwa serwisowa?

Coraz bardziej widać jak dbacie o klientów wszak "liczą się ludzie"
Trzeba będzie chyba zmienić bank.
Ale u nas to chyba normalne...

0
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Prace serwisowe 1-2 kwietnia

Informacja to jedno ale nie wywiązywanie się z niej to co innego.

Z informacji z banku bowiem wynika:

 

Niedostępność usług banku w nocy z 1 na 2 kwietnia

24 mar 2017

Informujemy, że w nocy z soboty na niedzielę (1 na 2 kwietnia) zaplanowane są prace serwisowe.

W godzinach 23:00 – 06:00 niedostępne będą:
•         wpłatomaty
•         płatności BLIK
•         system ING CardsOnLine
Ponadto:
•         nie będ

...
19
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Moje faktury

@AgnieszkaBin Doceniam że ktoś w ogóle odpowiada na mój temat, choć nie liczyłam na to.

 

W woli wyjaśnienia w kwestii : " Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku. " nie bierz nic za pewnik bo możesz się mocno zdziwić.... jednakże nie kontynuuje tematu bo wystarczająco już dużo powiedziałam waszym kolegom i przełożonym na temat braku wiedzy i kompetencji w mo

...
0
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Moje faktury

@PatrykW  Nie chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji, chodzi o fakt iż ich nawet nie czytacie ze zrozumieniem lub wcale, wklejacie standardowe odpowiedzi nie zgodne z tematem wniosku klienta a sprawa nie jest błacha i dotyczy uruchamiania usługi na koncie klienta bez jego zgody.

 

Przy zwróceniu uwagi do banku przy pierwszej odpowiedzi że nie jest to odpowiedź zgodna z tematem sprawy ponownie przy dr

...
0
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Moje faktury

Złożyłam 2 odwołanie od "reklamacji" odpowiedź mam mieć 2 maja. Nie oczekuję cudów, podejrzewam że jak zwykle osoba która ją będzie rozpatrywać nie przeczyta ją w całości i odpowie "standardowo" nie na temat i niezgodnie z regulaminem samego banku.

 

W miedzyczasie już podjęłam inne kroki mające na celu rozwiązanie "mojego problemu".

 

2
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Moje faktury

Dziękuję za konkretną odpowiedź. 

Niestety odnośnie moich faktur - mam problem z kontem gdyż Bank uruchomił mi usługę bez wyrażenia akceptacji.

Zgłaszałam błąd trzykrotnie ostatnia reklamacja w samym banku Pani która mnie obsługiwała początkowo nie chciała wierzyć że mogę coś mieć włączone bez wyrażenia na to zgody, jednakże po przedstawieniu kontrargumentów w postaci regulaminów z Tauronu i banku o

...
4
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Bardzo dziękuję za przypomnienie, ale informację odnośnie nowego systemu zgłaszałam w samym banku i na inforlinii, zawsze ta sama odpowiedź stary system jest likwidowany będzie nowy. Nie proponowano mi zgłoszenia tego w jakiejkolwiek formie przedstawiając to jako fakt oczywisty, zatem bardzo proszę o informację czy na 100% jest szansa aby coś dało się zrobić jeszcze z nowym systemem?  Czy jak zwyk

...
7
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Ok rozumiem stara wersja nie dobra trzeba zmienić, ale dlaczego na siłę wciska się nam wersję nie pełną?

 Główna zasada mozliwość pełnej edytowalności własnego konta a nie 1/5 mogę wyłączyć lub zmienić natomiast reszta zaśmiecia mi ekran.

A co tam niech bankowa wyszukiwarka zajmuje mi 10 cm środka ekranu w monitorze przecież mamy postęp. W starym było wszystko pokazane a tutaj rozwijam kreatywność m

...
10
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Trochę usprawnień na forum

Proponuję dodać do forum zmiany skórki przez użytkownika z większym kontrastem, gdyż tło i czcionka podobne do nowej bankowości na moim komputerze są najzwyczajniej nie czytelne (mało ostre) z tego powodu mój  wzrok szybko się męczy.

 

Kontrast np zmiana tła na ciemniejsze i jasna czcionka mogłyby pomóc...

0
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Moje faktury

 

 

Dobrze rozumiem, że w wyniku zawartego porozumienia z Tauronem a Bankiem Śląskim mogę płacić faktury na rzecz Tauronu za pośrednictwem ING, ale  aby otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia o płatnościach do Tauronu muszę aktywować usługę?

 

8
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Niestety mam te same odczucia z infolinii udało sie mi dowiedzieć że stara wersja będzie działać tylko do końca roku.

Rzeczywiście zgadzam się z tym że na zwykłym komputerze nie da się pracować na nowej wersji, jest dla mnie ona nieczytelna i męczy mnie jej używanie.

Niestety zmuszanie klientów na siłę do czegoś czego nie chcą może się jednak skończyć zmianą uzywanego oprogramowania ale nie na nowsz

...
13
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Moje faktury

Witam,

 

Mam pytanie odnośnie aktywacji opcji Moje faktury dla TAURONa.

Jeśli spełniam poniższe 3 warunki:

  • Posiadam umowę kompleksową dotyczącą energii elektrycznej z TAURON Sprzedaż sp. z o.o lub z TAURON Sprzedaż GZE sp. z o.o
  • Korzystam z eFaktury w TAURONIE oraz Elektronicznego Biura Obsługi Klienta TAURONA 
  • Posiadać konto w ING Bank Śląski S.A

to aby aktywować usługę Moje faktury muszę jeszcze:

  • Zapozn
...
10
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
Publiczne statystyki
Data rejestracji ‎23-04-2016 12:39
Data ostatnich odwiedzin ‎04-04-2017 19:12
Łączna liczba zamieszczonych wiadomości 19
Łączna liczba otrzymanych Lajków 3
Posty, które lubię