Informacja dodatkowo potwierdzona przez infolinię. Ale najważniejsze wszystko zależy od warunków zawartej umowy kredytu hipotecznego z bankiem, zatem musicie sami sprawdzic jak jest w waszym przypadku.
W woli sprostowania niezbyt dobrej rady, byłam dzisiaj w placówce ING - można zostawić konto najlepiej zmienić na darmowe i polikwidować wszystko co można czyli karty itp. I za darmo.... Swoją drogą założyć inne w innym banku i tam przelewać swoje wynagrodzenie, przelewając na konto ING wymaganą opłatę. Pracownikom życzę miłego zajęcia do obsługi kont widmo miłej zabawy na kolejne 10 lat.
Nie dostaniecie ode mnie ani złotówki oprócz tego co muszę wam oddać, najwyżej będzie to martwe konto...
Będę każdemu odradzać ten pseudo bank, dla tych co czytali moje wiadomości doskonale wiedzą że awarie ostatnie banku to nie pierwszy przypadek majstrowania banku na koncie klientów bez jego wiedzy. Do widzenia !!!
Mając na uwadze ostatnie wydarzenia które przechyliły szalę bardzo prosze o informację nt. zamknięcia i zmiany konta w ING.
Chodzi mi głównie o sprawę zmiany danych konta do obciążenia.
Posiadam kredyt hipoteczny i ROR w ING chcę zamknąć konto ale tak aby kwota do obciążenia była już z nowego rachunku z innego banku a kredyt hipoteczny został w ING.
@AgnieszkaBinDoceniam że ktoś w ogóle odpowiada na mój temat, choć nie liczyłam na to.
W woli wyjaśnienia w kwestii : " Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku. " nie bierz nic za pewnik bo możesz się mocno zdziwić.... jednakże nie kontynuuje tematu bo wystarczająco już dużo powiedziałam waszym kolegom i przełożonym na temat braku wiedzy i kompetencji w mo
@PatrykW Nie chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji, chodzi o fakt iż ich nawet nie czytacie ze zrozumieniem lub wcale, wklejacie standardowe odpowiedzi nie zgodne z tematem wniosku klienta a sprawa nie jest błacha i dotyczy uruchamiania usługi na koncie klienta bez jego zgody.
Przy zwróceniu uwagi do banku przy pierwszej odpowiedzi że nie jest to odpowiedź zgodna z tematem sprawy ponownie przy dr
Złożyłam 2 odwołanie od "reklamacji" odpowiedź mam mieć 2 maja. Nie oczekuję cudów, podejrzewam że jak zwykle osoba która ją będzie rozpatrywać nie przeczyta ją w całości i odpowie "standardowo" nie na temat i niezgodnie z regulaminem samego banku.
W miedzyczasie już podjęłam inne kroki mające na celu rozwiązanie "mojego problemu".
Niestety odnośnie moich faktur - mam problem z kontem gdyż Bank uruchomił mi usługę bez wyrażenia akceptacji.
Zgłaszałam błąd trzykrotnie ostatnia reklamacja w samym banku Pani która mnie obsługiwała początkowo nie chciała wierzyć że mogę coś mieć włączone bez wyrażenia na to zgody, jednakże po przedstawieniu kontrargumentów w postaci regulaminów z Tauronu i banku o
Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?
Bardzo dziękuję za przypomnienie, ale informację odnośnie nowego systemu zgłaszałam w samym banku i na inforlinii, zawsze ta sama odpowiedź stary system jest likwidowany będzie nowy. Nie proponowano mi zgłoszenia tego w jakiejkolwiek formie przedstawiając to jako fakt oczywisty, zatem bardzo proszę o informację czy na 100% jest szansa aby coś dało się zrobić jeszcze z nowym systemem? Czy jak zwyk
Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?
Ok rozumiem stara wersja nie dobra trzeba zmienić, ale dlaczego na siłę wciska się nam wersję nie pełną?
Główna zasada mozliwość pełnej edytowalności własnego konta a nie 1/5 mogę wyłączyć lub zmienić natomiast reszta zaśmiecia mi ekran.
A co tam niech bankowa wyszukiwarka zajmuje mi 10 cm środka ekranu w monitorze przecież mamy postęp. W starym było wszystko pokazane a tutaj rozwijam kreatywność m
Proponuję dodać do forum zmiany skórki przez użytkownika z większym kontrastem, gdyż tło i czcionka podobne do nowej bankowości na moim komputerze są najzwyczajniej nie czytelne (mało ostre) z tego powodu mój wzrok szybko się męczy.
Kontrast np zmiana tła na ciemniejsze i jasna czcionka mogłyby pomóc...
Dobrze rozumiem, że w wyniku zawartego porozumienia z Tauronem a Bankiem Śląskim mogę płacić faktury na rzecz Tauronu za pośrednictwem ING, ale aby otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia o płatnościach do Tauronu muszę aktywować usługę?