13-04-2016 22:13
Widzę, że niemądra praktyka robienia jednego interfejsu użytkownika na wszystkie urządzenia, dotarła także do banku ING. Owocem jest coś co na zwykłym laptopie z myszką jest niefunkcjonalne i nieczytelne. Pomijając oględnie mówiąc średni poziom bezpieczeństwa na urządzeniach mobilnych, wielu użytkowników po prostu preferuje klawiaturę i myszkę zamiast mazania paluchem po ekranie. Niepotrzebne są zatem wielkie kółka i rozstrzelone wiersze historii, tak, że już ekran główny nie mieści się w całości bez przewijania przy sporej przecież rozdzielczości. Zajadę kółko w myszce z tym systemem, więc póki co zamierzam używać starego, który uważam za bardzo dobry.
14-04-2016 07:25
Dziękujemy za sugestie, przekażemy je do odpowiedniego działu. Jednocześnie namawiamy do aktywnego korzystania z nowej wersji.
23-04-2016 15:16
Niestety mam te same odczucia z infolinii udało sie mi dowiedzieć że stara wersja będzie działać tylko do końca roku.
Rzeczywiście zgadzam się z tym że na zwykłym komputerze nie da się pracować na nowej wersji, jest dla mnie ona nieczytelna i męczy mnie jej używanie.
Niestety zmuszanie klientów na siłę do czegoś czego nie chcą może się jednak skończyć zmianą uzywanego oprogramowania ale nie na nowszą wersję tylko do innego banku... co niestety z zalem osobiście nie wykluczam .
Mam tylko nadzieję że ktoś podejdzie z rozsądkiem do tego wszystkiego i stare wersje zostaną lub tez w nowej zostaną dokonane takie zmiany aby były one bardziej czytelne - jest duża różnica między smartfonem a ekranem monitora.
23-04-2016 23:14
24-04-2016 09:05
Tak gwoli ścisłości to mój post tylko parafrazował wypowiedzi moderatorów. Nie namawiam do korzystania z nowej wersji bo sam korzystam ze starej tylko od czasu do czasu spoglądając na nową w nadziei, że pewne postulaty z tego forum zostaną uwzględnione. Nie ma co się jednak oszukiwać. Ta nasza forumowa grupka nic nie znaczy ilościowo wśród klienteli ING, możemy co najwyzej powylewać swoje żale i wątpię, że te żale docierają do ludzi mających moc decyzyjną w kwestii nowego systemu. Nie liczyłbym też na zostawienie dwóch wersji, starej i nowej bo nikt nie będzie marnował czasu na zajmowanie się obiema naraz. Trzeba łatać dziury, wprowadzać aktualizacje bezpieczeństwa itd. System będzie jeden - ten (na razie) gorszy.
25-04-2016 17:42
Ok rozumiem stara wersja nie dobra trzeba zmienić, ale dlaczego na siłę wciska się nam wersję nie pełną?
Główna zasada mozliwość pełnej edytowalności własnego konta a nie 1/5 mogę wyłączyć lub zmienić natomiast reszta zaśmiecia mi ekran.
A co tam niech bankowa wyszukiwarka zajmuje mi 10 cm środka ekranu w monitorze przecież mamy postęp. W starym było wszystko pokazane a tutaj rozwijam kreatywność muszę szukać.... Poza tym elastyczność stron nie jest ważna.
Sama korzystałam z wersji nowej jako osoba która miała wyrazić opinie o nowym systemie, była ona pozytywna ale wtedy system był rozwijany i poszerzany, a teraz?
Teraz wychodzi na to że niektóre usługi jeszcze nie funkcjonują, przejrzystości i kontrastu jak było na lekarstwo nadal nie ma , a od nowego roku żegnamy stare witamy nowe....
Tak się nazywa po polsku robienie ludzi w bambuko... dlaczego?
Bo nowa wersja jest pozytywnie ocenania, co my chcemy... (no ale że zawsze coś tam nie działało i miało działać i się zmienić to już mało ważne)...
Najważniejsze że mobilne i nowe.
Co tam że na laptopy i monitory wygląda jak wygląda, mamy oszczędność kosztów, czasu i pracy bo fakt faktem trzeba by było inaczej podejśc do problemu a mobilność była priorytetem.
Na miłość Boską zróbcie chociaż edytowalność widoku kont bankowych i dodajcie inne skórki do wyboru i to na razie wystarczy.
Bo na prawdę oglądając nową bankowość ING na komputerach można dostać bzika.
26-04-2016 17:48
@leviatan Nowy system wdrażamy etapami, dlatego przynajmniej do końca 2016 r. będziecie mieli dostęp do obu systemów (Moje ING i ING BankOnline). Pracując w ten sposób, możemy na bieżąco śledzić wasze opinie i wprowadzać ewentualne poprawki. Cały czas będziemy rozwijać i ulepszać naszą bankowość internetową. Jeśli masz jakieś uwagi do nowego systemu, możesz je zgłosić klikając na „napisz opinię”.
26-04-2016 19:31
Taką formułkę proponuję umieścić na stronie startowej forum - społeczności ING. Moderatorzy zaoszczędzą czas na kopiowaniu i wklejaniu tego samego tekstu o czekaniu na opinie i ulepszaniu nowego systemu.
27-04-2016 21:01
Bardzo dziękuję za przypomnienie, ale informację odnośnie nowego systemu zgłaszałam w samym banku i na inforlinii, zawsze ta sama odpowiedź stary system jest likwidowany będzie nowy. Nie proponowano mi zgłoszenia tego w jakiejkolwiek formie przedstawiając to jako fakt oczywisty, zatem bardzo proszę o informację czy na 100% jest szansa aby coś dało się zrobić jeszcze z nowym systemem? Czy jak zwykle dla mnie odpowiedź skończy się na tym że ostatecznie nie ma o co walczyć bo klamka zapadła.
P.S. Nie każdy loguje się na forum, a okazuje się że może to być jedyna forma do sprawnej komunikacji pomiędzy klientem a bankiem.
28-04-2016 21:21
Nowa bankowość internetowa jest w dalszym ciągu modyfikowana i usprawniana. Nie przenieśliśmy do niej jeszcze wszystkich funkcji, które są w obecnej bankowości internetowej – prace cały czas trwają.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |