13-04-2016 12:32
W poprzedniej wersji były dla przelewów grupy odbiorców, a teraz w nowej wszystko jest wrzucone w jedno miejsce i jest jakiś chaos. Jak przywrócić/utworzyć grupy?
14-04-2016 17:31
Przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcję. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu).
15-04-2016 10:26
A gdzie teraz są przelewy wzorcowe? Wykonuję przelew i w żadnym miejscu nie pyta się czy utworzyć przelew wzorcowy. Ponadto gdy wybieram opcję przelew mam dostępne opcje:
15-04-2016 10:32
Jest jakiś podręcznik użytkownika z którym można się zapoznać?
15-04-2016 18:52 | Edytowano: 15-04-2016 18:52
MarcinB pisze:Przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcję. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu).
Nie do konca przemyslana decyzcja z racji, ze te listy sluzyly w zasadzie do roznych celow. Jak dla mnie wiekszy chaos i odjecie funkcjonalnosci a nie jej uproszczenie.
15-04-2016 19:02
Gdzie są przelewy wzorcowe nie interesuje mnie tylko adres odbiorcy i numer rachunku. Gdzie jest tytuł i kwota ? Dlaczego przy miogracji pomiędzy 2 systemami pomijacie możliwość wybrania i pozostawienia tych informacji. Jak już chcecie to połączyć to dajcie możliwość wybrania przelewu z zdefiniowanymi wartościami dla tytułu i kwoty.
16-04-2016 12:38
przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcję. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znaleźć można w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu.
16-04-2016 14:42
Infomacje na temat nowej usługi internetowej Moje ING możesz poznać na naszej stronie.
16-04-2016 19:00
@Matejkos Przeniesione przelewy wzorcowe możesz zobaczyć w Odbiorcach. Obecnie w danych nie ma tytułu i kwoty.
Zapisałam Twoją propozycję dodania osobnych przelewów wzorcowych.
16-04-2016 23:10
Zostałam przez Bank zmuszona do zrobienia przelewu w nowej odsłonie i jest to totalna porażka. Przelew robiłam ponad poł godziny z powodu haosu -najpierw szukałam przelewu wzorcowego którego oczywiście nie znalazłam,wiec myśle sobie dobra zrobie z przelewu który już wykonałam miesiąc temu. Wchodze w historie naciskam ponów przelew a tam wyskakują mi 3 zakładki do Orange - i którą teraz wybrać i dlaczego wogóle są 3 zakładki do Orange ?
Nie wiem dlaczego zakładki sie połączyły bo okazało sie ze:
jedna jest ze starego numeru konta którego nie używam już z rok czasu lub więcej (Orange zmieniał system opłat)
druga to ta własciwa
trzecia to orange mobilny
a każda z zakładek to inny numer konta. Dlaczego do ponawiania płatności wyświetlają mi sie 3 zakładki a nie ostatnia dokonana płatność ? .
Nie pytaliście o zdanie mnie jako użytkownika czy chcę te zmiany tylko wprowadziliście to na siłe. Teraz zamiast ułatwienia jest potęzne utrudnienie które zabiera czas i psuje nerwy . Jeżeli jeszcze w bankowości mobilnej zrobicie taki bajzel to nic tylko usiąść i gorzko zapłakać
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |