Odpowiedz

Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

W poprzedniej wersji były dla przelewów grupy odbiorców, a teraz w nowej wszystko jest wrzucone w jedno miejsce i jest jakiś chaos. Jak przywrócić/utworzyć grupy?

Odpowiedz
0 Lajków
Paweł_K
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-04-2016
Wiadomość 1 z 24 (56 647 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcję. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 24 (56 615 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

A gdzie teraz są przelewy wzorcowe? Wykonuję przelew i w żadnym miejscu nie pyta się czy utworzyć przelew wzorcowy. Ponadto gdy wybieram opcję przelew mam dostępne opcje:

Przelew zwykły
Przelew własny
Doładowanie telefonu
Przelew podatkowy
Przelew do ZUS
 
Gdzie zatem jest przelew wzorcowy?
Odpowiedz
0 Lajków
Paweł_K
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-04-2016
Wiadomość 3 z 24 (56 582 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Jest jakiś podręcznik użytkownika z którym można się zapoznać?

Odpowiedz
0 Lajków
Paweł_K
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
13-04-2016
Wiadomość 4 z 24 (56 580 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

[ Edytowane ]

MarcinB pisze:

Przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcję. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). 



Nie do konca przemyslana decyzcja z racji, ze te listy sluzyly w zasadzie do roznych celow. Jak dla mnie wiekszy chaos i odjecie funkcjonalnosci a nie jej uproszczenie.

ellukes
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
18
45
25-11-2015
Wiadomość 5 z 24 (56 525 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Gdzie są przelewy wzorcowe nie interesuje mnie tylko adres odbiorcy i numer rachunku. Gdzie jest tytuł i kwota ? Dlaczego przy miogracji pomiędzy 2 systemami pomijacie możliwość wybrania i pozostawienia tych informacji. Jak już chcecie to połączyć to dajcie możliwość wybrania przelewu z zdefiniowanymi wartościami dla tytułu i kwoty.

Matejkos
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
3
15-04-2016
Wiadomość 6 z 24 (56 520 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

przelewy wzorcowe to teraz lista odbiorców - połączyliśmy te dwie funkcję. Dzięki temu stworzyliśmy jedną Listę odbiorców, gdzie zapisana jest nazwa odbiorcy i numer konta (bez kwoty i tytułu). W ten sposób dane dotyczące kontrahentów znaleźć można w łatwy i wygodny sposób w jednym miejscu.

Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaKu
Były moderator
Były moderator icon
15
5
04-09-2015
Wiadomość 7 z 24 (56 496 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Infomacje na temat nowej usługi internetowej Moje ING możesz poznać na naszej stronie.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 8 z 24 (56 450 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

@Matejkos Przeniesione przelewy wzorcowe możesz zobaczyć w Odbiorcach. Obecnie w danych nie ma tytułu i kwoty.

Zapisałam Twoją propozycję dodania osobnych przelewów wzorcowych.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 9 z 24 (56 412 wyświetleń)

Re.: Grupy odbiorców - gdzie się podziały?

Zostałam przez Bank zmuszona do zrobienia przelewu w nowej odsłonie i jest to totalna porażka. Przelew robiłam ponad poł godziny z powodu haosu -najpierw szukałam przelewu wzorcowego którego oczywiście nie znalazłam,wiec myśle sobie dobra zrobie z przelewu który już wykonałam miesiąc temu. Wchodze w historie naciskam ponów przelew a tam wyskakują mi 3 zakładki do Orange - i którą teraz wybrać i dlaczego wogóle są 3 zakładki do Orange ?

Nie wiem dlaczego zakładki sie połączyły bo okazało sie ze:

jedna jest ze starego numeru konta którego nie używam już z rok czasu lub więcej (Orange zmieniał system opłat)

druga to ta własciwa

trzecia to orange mobilny

a każda z zakładek to inny numer konta. Dlaczego do ponawiania płatności wyświetlają mi sie 3 zakładki a nie ostatnia dokonana płatność ? .

Nie pytaliście o zdanie mnie jako użytkownika czy chcę te zmiany tylko wprowadziliście to na siłe. Teraz zamiast ułatwienia jest potęzne utrudnienie które zabiera czas i psuje nerwy . Jeżeli jeszcze w bankowości mobilnej zrobicie taki bajzel to nic tylko usiąść i gorzko zapłakać

 

Odpowiedz
0 Lajków
ivo
ivo
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
23
03-11-2015
Wiadomość 10 z 24 (56 363 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy