Rzeczywiście @atmt było by prościej ale nie wszystko możemy zawsze zaplanować. Zdarzają się sytuacje zupełnie nieprzewidziane a nawet głupie . Chyba każdy albo wielu z nas miało takie w swoim życiu. Zepsute bankomaty,szalony pośpiech,telefony w środku nocy itd pozdrawiam
Szanowny @Keicam ładnie Pan napisał . Ale Bank to nie plac zabaw tylko instytucja której działanie ma być szybkie i dostosowane do klienta. Przykład: dzwoni do Pana żona i mówi "stoje przy bramce na A4 ==>szybko przelej mi kase na inteligo(przelew expresowy) bo karta ing nie działa" I wtedy odpala Pan laptopa (smartfon akurat sie rozładował),loguje do ing i sobie Pan klika i klika i klika a kierow...
Są już powiedzmy "odbiorcy przelewów" czyli dawne przelewy wzorcowe. ale czy ta opcja jest funkcjonalna w takim wydaniu ? określiłam już z jakiego konta będę robić przelew i teraz przychodzi pora na określenie odbiorcy. Nie ma listy rozwijanej w jednym ciągu tylko aplikacja pokazuje mi odbiorców po kawałku-7 osób==> kliknij ==> następne 7 osób itd Mam przypuśćmy 90 odbiorców i odbiorca jest na prze...
Niestety wychodzi na to że nikt nas- jako =głównych użytkowników= nie słucha. Mało tego jesteśmy ignorowani gdy prosimy o możliwość personalizacji wg własnych potrzeb że już nie wspomnę o upodobaniach. Ile setek ludzi już pisało,prosiło,groziło rezygnacją z usług Banku. I co ? i nic. Teraz zabierają się za wersję mobilną . przypomina mi te pewne działania-wprowadzamy coś na siłę czy sie klientom p...
Zostałam przez Bank zmuszona do zrobienia przelewu w nowej odsłonie i jest to totalna porażka. Przelew robiłam ponad poł godziny z powodu haosu -najpierw szukałam przelewu wzorcowego którego oczywiście nie znalazłam,wiec myśle sobie dobra zrobie z przelewu który już wykonałam miesiąc temu. Wchodze w historie naciskam ponów przelew a tam wyskakują mi 3 zakładki do Orange - i którą teraz wybrać i dl
Radziłabym wstrzymać się z euforia że inne banki mają super oferty. Każdy bank po wprowadzeniu podatku bankowego będzie szukał dochodu w kieszeni klientów. Juz wiele instytucji płatniczych zapowiedziało podwyżki usług. pozdrawiam
Panie Marcinie dziekujemy za info i za poświęcony nam czas.
Ładnie Pan to opisał ale nie zmienia to faktu że system dla użytkowników jest nieprzystosowany. Nam niepotrzeba analiz innych firm jakimi posługiwaliście się do tworzenia nowego/obecnego systemu. Nam potrzeba FUNKCJONALNEGO systemu . Funkcjonalnego dla nas a nie dla Was.
To my robimy transakcje i skoro zgłaszamy Wam że to- a to jest złe po
Nowy system to totalne nieporozumienie. Nie wiem kto to projektował. Nie ma zakładki przelewy wzorcowe i zdefiniowani odbiorcy.Na ekranie głównym mam taki bałagan że 3/4 wywaliłabym bez mrugnięcia okiem. Po co Bankowi informacja ile mi wpłyneło ,wypłynelo,jaki mam bilans skoro mnie to nie jest potrzebne ?. Po co mi paragony ? po co te różne udziwnienia w stylu wykresów ?