Bankowość internetowa

Odpowiedz

Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Widzę, że niemądra praktyka robienia jednego interfejsu użytkownika na wszystkie urządzenia, dotarła także do banku ING. Owocem jest coś co na zwykłym laptopie z myszką jest niefunkcjonalne i nieczytelne. Pomijając oględnie mówiąc średni poziom bezpieczeństwa na urządzeniach mobilnych, wielu użytkowników po prostu preferuje klawiaturę i myszkę zamiast mazania paluchem po ekranie. Niepotrzebne są zatem wielkie kółka i rozstrzelone wiersze historii, tak, że już ekran główny nie mieści się w całości bez przewijania przy sporej przecież rozdzielczości. Zajadę kółko w myszce z tym systemem, więc póki co zamierzam używać starego, który uważam za bardzo dobry.

emperor
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
3
13-04-2016
Wiadomość 1 z 16 (102 351 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Dziękujemy za sugestie, przekażemy je do odpowiedniego działu. Jednocześnie namawiamy do aktywnego korzystania z nowej wersji. Emotikon: LOL

atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 2 z 16 (102 298 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Niestety mam te same odczucia z infolinii udało sie mi dowiedzieć że stara wersja będzie działać tylko do końca roku.

Rzeczywiście zgadzam się z tym że na zwykłym komputerze nie da się pracować na nowej wersji, jest dla mnie ona nieczytelna i męczy mnie jej używanie.

Niestety zmuszanie klientów na siłę do czegoś czego nie chcą może się jednak skończyć zmianą uzywanego oprogramowania ale nie na nowszą wersję tylko do innego banku... co niestety z   zalem osobiście nie wykluczam .

Mam tylko nadzieję że ktoś podejdzie z rozsądkiem do tego wszystkiego i stare wersje zostaną lub tez w nowej zostaną dokonane takie zmiany aby były one bardziej czytelne - jest duża różnica między smartfonem a ekranem monitora.

 

 

 

 

leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 3 z 16 (102 101 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Witam,
dołączam do grona osób, które postulują mozliwość wyboru.
Nowej wersji bankowości skosztowałam i stanowczo skłaniam sie do starej wersji.
Nowa jest graficznie nieczytelna. I niewygodna. Powórzę, co napisali moi poprzednicy-wielkie koła sa zbędne i niepotrzebnie absorbują uwagę.
Aktywne korzystanie z nowej wersji, do której nakłania ATMT stanowczo przybliża mnie do rzucania inwektywami w monitor laptopa, z którego najczęsciej jednak w banku korzystam.
Postuluję o STARĄ wersję stale. Nie tylko do końca roku.
Odpowiedz
0 Lajków
Paolka
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
23-04-2016
Wiadomość 4 z 16 (102 052 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Tak gwoli ścisłości to mój post tylko parafrazował wypowiedzi moderatorów. Nie namawiam do korzystania z nowej wersji bo sam korzystam ze starej tylko od czasu do czasu spoglądając na nową w nadziei, że pewne postulaty z tego forum zostaną uwzględnione. Nie ma co się jednak oszukiwać. Ta nasza forumowa grupka nic nie znaczy ilościowo wśród klienteli ING, możemy co najwyzej powylewać swoje żale i wątpię, że te żale docierają do ludzi mających moc decyzyjną w kwestii nowego systemu. Nie liczyłbym też na zostawienie dwóch wersji, starej i nowej bo nikt nie będzie marnował czasu na zajmowanie się obiema naraz. Trzeba łatać dziury, wprowadzać aktualizacje bezpieczeństwa itd. System będzie jeden - ten (na razie) gorszy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 5 z 16 (102 010 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Ok rozumiem stara wersja nie dobra trzeba zmienić, ale dlaczego na siłę wciska się nam wersję nie pełną?

 Główna zasada mozliwość pełnej edytowalności własnego konta a nie 1/5 mogę wyłączyć lub zmienić natomiast reszta zaśmiecia mi ekran.

A co tam niech bankowa wyszukiwarka zajmuje mi 10 cm środka ekranu w monitorze przecież mamy postęp. W starym było wszystko pokazane a tutaj rozwijam kreatywność muszę szukać.... Poza tym elastyczność stron nie jest ważna.

Sama korzystałam z wersji nowej jako osoba która miała wyrazić opinie o nowym systemie, była ona pozytywna ale wtedy system był rozwijany i poszerzany, a teraz?

 Teraz wychodzi na to że niektóre usługi jeszcze nie funkcjonują, przejrzystości i kontrastu jak było na lekarstwo nadal nie ma , a od nowego roku żegnamy stare witamy nowe....

 Tak się nazywa po polsku robienie ludzi w  bambuko... dlaczego?

Bo nowa wersja jest pozytywnie ocenania, co my chcemy... (no ale że zawsze coś tam nie działało i miało działać i się zmienić to już mało ważne)...

Najważniejsze że mobilne i nowe.

Co tam że na laptopy i monitory wygląda jak wygląda, mamy oszczędność kosztów, czasu i pracy bo fakt faktem trzeba by było inaczej podejśc do problemu a mobilność była priorytetem.

 Na miłość Boską zróbcie chociaż edytowalność widoku kont bankowych i dodajcie inne skórki do wyboru i to na razie wystarczy.

Bo na prawdę oglądając nową bankowość ING na komputerach można dostać bzika.

 

 

leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 6 z 16 (101 958 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

@leviatan Nowy system wdrażamy etapami, dlatego przynajmniej do końca 2016 r. będziecie mieli dostęp do obu systemów (Moje ING i ING BankOnline). Pracując w ten sposób, możemy na bieżąco śledzić wasze opinie i wprowadzać ewentualne poprawki. Cały czas będziemy rozwijać i ulepszać naszą bankowość internetową. Jeśli masz jakieś uwagi do nowego systemu, możesz je zgłosić klikając na „napisz opinię”.

 

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 7 z 16 (101 894 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

@MarcinBa

Taką formułkę proponuję umieścić na stronie startowej forum - społeczności ING. Moderatorzy zaoszczędzą czas na kopiowaniu i wklejaniu tego samego tekstu o czekaniu na opinie i ulepszaniu nowego systemu.

Odpowiedz
0 Lajków
sud1
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
61
27
29-11-2015
Wiadomość 8 z 16 (101 883 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Bardzo dziękuję za przypomnienie, ale informację odnośnie nowego systemu zgłaszałam w samym banku i na inforlinii, zawsze ta sama odpowiedź stary system jest likwidowany będzie nowy. Nie proponowano mi zgłoszenia tego w jakiejkolwiek formie przedstawiając to jako fakt oczywisty, zatem bardzo proszę o informację czy na 100% jest szansa aby coś dało się zrobić jeszcze z nowym systemem?  Czy jak zwykle dla mnie odpowiedź skończy się na tym że ostatecznie nie ma o co walczyć bo klamka zapadła.

 

P.S. Nie każdy loguje się na forum, a okazuje się że może to być jedyna forma do sprawnej komunikacji pomiędzy klientem a bankiem.

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 9 z 16 (101 819 wyświetleń)

Re.: Dlaczego nowa wersja bankowości internetowej dyskryminuje normalnych użytkowników?

Nowa bankowość internetowa jest w dalszym ciągu modyfikowana i usprawniana. Nie przenieśliśmy do niej jeszcze wszystkich funkcji, które są w obecnej bankowości internetowej – prace cały czas trwają.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 10 z 16 (101 778 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Re.: Zmiana numeru telefonu na estoński.

Dziękujemy za zgłoszenie. Poprawimy to.

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy