23-04-2016 12:42
Witam,
Mam pytanie odnośnie aktywacji opcji Moje faktury dla TAURONa.
Jeśli spełniam poniższe 3 warunki:
to aby aktywować usługę Moje faktury muszę jeszcze:
Czy to wystarczy aby aktywować w/w usługę?
24-04-2016 10:04
Aby uruchomić Usługę należy:
1. Być Użytkownikiem systemu ING BankOnLine.
2. Mieć podpisaną umowę z TAURON.
3. Posiadać aktywny dostęp do eBOK TAURON oraz uruchomić w nim e-fakturę.
Jeśli jesteś klientem TAURON i masz dostęp do systemu ING BankOnLine, możesz aktywować usługę dzięki powiadomieniu,
które dostaniesz w systemie ING BankOnLine. Jeśli je otrzymałeś, wystarczy, że przejdziesz bezpośrednio z niego do zakładki
Przelewy > Moje faktury > Lista wniosków i zaakceptujesz widoczny wniosek.
Jest on widoczny w systemie, ponieważ ING Bank Śląski otrzymał od TAURON dane pozwalające na szybkie uruchomienie
Usługi Moje faktury wraz z przygotowaną płatnością za najbliższą fakturę. Jeśli aktywujesz Usługę, będziesz otrzymywać
kolejne przygotowane płatności w systemie ING BankOnLine przed terminem płatności kolejnej faktury dla Dostawcy.
25-04-2016 16:59
Dobrze rozumiem, że w wyniku zawartego porozumienia z Tauronem a Bankiem Śląskim mogę płacić faktury na rzecz Tauronu za pośrednictwem ING, ale aby otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia o płatnościach do Tauronu muszę aktywować usługę?
26-04-2016 17:09
Zgadza się. Należy aktywować usługę, aby otrzymywać powiadomienia o płatnościach do Tauron.
27-04-2016 21:23
Dziękuję za konkretną odpowiedź.
Niestety odnośnie moich faktur - mam problem z kontem gdyż Bank uruchomił mi usługę bez wyrażenia akceptacji.
Zgłaszałam błąd trzykrotnie ostatnia reklamacja w samym banku Pani która mnie obsługiwała początkowo nie chciała wierzyć że mogę coś mieć włączone bez wyrażenia na to zgody, jednakże po przedstawieniu kontrargumentów w postaci regulaminów z Tauronu i banku oraz pokazaniu naocznie własnego konta i informacji na nim przyznała mi rację że usługa nie powinna pojawić się na moim koncie.
Początkowo nieprawidłowości nie były dla mnie widoczne tak bardzo jednakże są informację w sprawie płatności na rzecz tauronu które dostaję od banku są dodatkowo błędne co niestety powoduje u mnie coraz większe zamieszanie w płatnościach na rzecz tego dostawcy (przelewy realizuję sama).
Wcześniej dostawałam odpowiedzi standardowe że wyraziłam zgodę w tauronie dlatego mam uruchomiona usługę (co nie ma odniesienia do sprawy bo wg tauronu i tak muszę wyrazić w banku zgodę na takie płatności aby je otrzymywać czego nie zrobiłam -inf.na stronie tauronu oraz otrzymana z BOK).
Najśmieszniejsze jest to że zazwyczaj odpowiedzi dotyczą instrukcji jak usługę odwołać, jednakże gdy chcę ją odwołać najpierw pojawia mi się (pomimo kliknięcia w tą opcję) aktywacja usługi.
Podkreślam że usługa cały czas oczekuje na akceptację a mimo to płatności na rzecz tauronu cały czas są widoczne i aktualizowane przez Bank.
Co do sposobu rozwiązwiązania sprawy jedyne co mi w banku doradzono (nawet po konsultacji z Dyrektorem placówki) to napisanie kolejnej reklamacji, gdyż nie mają możliwości informatycznych w oddziale aby ktoś mógł sprawdzić od wewnątrz w systemie w czym leży błąd.
Może ktoś mi doradzić gdzie najlepiej zgłosić problem?
Obawiam się bowiem że ponownie dostanę odpowiedź standardową bez przyjrzenia się sprawie na moim koncie, a nie jest rzeczą błachą aby bank włączał usługę bez jej aktywowania na koncie klienta.
Pozdrawiam,
28-04-2016 21:23
Zgodnie z poprzednimi sugestiami prosimy o zgłoszeni reklamacji.
29-04-2016 17:53
Złożyłam 2 odwołanie od "reklamacji" odpowiedź mam mieć 2 maja. Nie oczekuję cudów, podejrzewam że jak zwykle osoba która ją będzie rozpatrywać nie przeczyta ją w całości i odpowie "standardowo" nie na temat i niezgodnie z regulaminem samego banku.
W miedzyczasie już podjęłam inne kroki mające na celu rozwiązanie "mojego problemu".
30-04-2016 17:08
@leviatan Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Odpowiedź przekażemy w ustalonym terminie. Jeśli jednak reklamacja ulegnie wydłużeniu, to o tym fakcie również poinformujemy.
01-05-2016 20:43
@PatrykW Nie chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji, chodzi o fakt iż ich nawet nie czytacie ze zrozumieniem lub wcale, wklejacie standardowe odpowiedzi nie zgodne z tematem wniosku klienta a sprawa nie jest błacha i dotyczy uruchamiania usługi na koncie klienta bez jego zgody.
Przy zwróceniu uwagi do banku przy pierwszej odpowiedzi że nie jest to odpowiedź zgodna z tematem sprawy ponownie przy drugiej odpowiedzi na zgłoszenie robicie wybiórcze kopiuj wklej, czym nawet spokojnego klienta wyprowadzacie z równowagi.
Nawet nie sprawdzacie czy klient może mieć rację bo jakby Bank łaskawie raczył przeczytać i jak mówisz rozpatrzeć indywidualnie moje pierwotnie zgłoszenie "usterki"zdawałby sobie sprawę że łamie jednocześnie Ustawę o Ochronie Danych Osobowych , Prawo Bankowe, Podatkowe, moje prawa jako klienta, nie respektuje jednocześnie własnych regulaminów, podpisanych umów oraz nadinterpretuje sobie własne instrukcje wymyslając jakieś niestworzone rzeczy które niemają odzwierciedlenia w faktach i posiadanych przez bank dokumentach wprowadzając tym samym klienta w błąd.
Sprawa która wydawała sie dla mnie prosta do załatwienia pokazała rażący brak jakichkolwiek kompetencji osób odpowiadających na zgłoszenie oraz pokazała że klient nie jest traktowany w żaden sposób jako osoba a jako sprawa do odchaczenia. I pokazała Bank jako twór który oprócz Callcenter i 1 lini z BOK nie ma nic do zaoferowania jeśli chodzi o obsługę. Na tym etapie mogę śmiało powiedzieć że bank jest sobie sam winien doprowadzenia do zaistniałej sytuacji.
A 2 odwołanie zostało przeze mnie napisane tylko z powodu własnie Pani z BOK która przez 1,5 godziny mnie obsługiwała, która jako jedyna zauważyła problem i starała się pomóc, a której bardzo dziękuję jednakże i ona dostawała "rzetelne odpowiedzi i rady od kolegów i przełożonych" których nie przytoczę bo nie chce sobie psuć resztki niedzieli.
02-05-2016 19:13
MarcinBa pisze:
Zgadza się. Należy aktywować usługę, aby otrzymywać powiadomienia o płatnościach do Tauron.
@leviatan Jeżeli wyraziłaś zgodę na przetwarzanie danych w firmie Tauron S.A. to do momentu akceptacji wniosku o usługę Moje faktury firma Tauron S.A. wysyła do nas 3 płatności. Dlatego pojawiają się o nich powiadomienia, pomimo braku akceptacji wniosku. Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku.
Powiadomienia nie są związane z opłaceniem faktury, a dotyczą informacji o jej wystawieniu. Jeżeli opłaci się fakturę, np. w inny sposób wcześniej, to nie posiadamy o tym informacji.
Jeżeli nie chcesz korzystać z funkcji Moje Faktury dla firmy Tauron S.A., to wniosek możesz też wcześniej odrzucić w zakładce w ING BankOnLine po wybraniu Przelewy -> Moje faktur -> Lista wniosków -> Odrzuć akceptację.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |