Odpowiedz
Highlighted

Moje faktury

Witam,

 

Mam pytanie odnośnie aktywacji opcji Moje faktury dla TAURONa.

Jeśli spełniam poniższe 3 warunki:

  • Posiadam umowę kompleksową dotyczącą energii elektrycznej z TAURON Sprzedaż sp. z o.o lub z TAURON Sprzedaż GZE sp. z o.o
  • Korzystam z eFaktury w TAURONIE oraz Elektronicznego Biura Obsługi Klienta TAURONA 
  • Posiadać konto w ING Bank Śląski S.A

to aby aktywować usługę Moje faktury muszę jeszcze:

  • Zapoznać się z regulaminem oraz aktywować usługę Moje faktury na ING BankOnline

Czy to wystarczy aby aktywować w/w usługę?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 1 z 11 (7 338 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje faktury

Aby uruchomić Usługę należy:

1. Być Użytkownikiem systemu ING BankOnLine.

2. Mieć podpisaną umowę z TAURON.

3. Posiadać aktywny dostęp do eBOK TAURON oraz uruchomić w nim e-fakturę.

 

 

Jeśli jesteś klientem TAURON i masz dostęp do systemu ING BankOnLine, możesz aktywować usługę dzięki powiadomieniu,

które dostaniesz w systemie ING BankOnLine. Jeśli je otrzymałeś, wystarczy, że przejdziesz bezpośrednio z niego do zakładki

Przelewy > Moje faktury > Lista wniosków i zaakceptujesz widoczny wniosek.

Jest on widoczny w systemie, ponieważ ING Bank Śląski otrzymał od TAURON dane pozwalające na szybkie uruchomienie

Usługi Moje faktury wraz z przygotowaną płatnością za najbliższą fakturę. Jeśli aktywujesz Usługę, będziesz otrzymywać

kolejne przygotowane płatności w systemie ING BankOnLine przed terminem płatności kolejnej faktury dla Dostawcy.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
11
04-09-2015
Wiadomość 2 z 11 (7 276 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje faktury

 

 

Dobrze rozumiem, że w wyniku zawartego porozumienia z Tauronem a Bankiem Śląskim mogę płacić faktury na rzecz Tauronu za pośrednictwem ING, ale  aby otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia o płatnościach do Tauronu muszę aktywować usługę?

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 3 z 11 (7 212 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje faktury

Zgadza się. Należy aktywować usługę, aby otrzymywać powiadomienia o płatnościach do Tauron.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
31
04-09-2015
Wiadomość 4 z 11 (7 137 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje faktury

Dziękuję za konkretną odpowiedź. 

Niestety odnośnie moich faktur - mam problem z kontem gdyż Bank uruchomił mi usługę bez wyrażenia akceptacji.

Zgłaszałam błąd trzykrotnie ostatnia reklamacja w samym banku Pani która mnie obsługiwała początkowo nie chciała wierzyć że mogę coś mieć włączone bez wyrażenia na to zgody, jednakże po przedstawieniu kontrargumentów w postaci regulaminów z Tauronu i banku oraz pokazaniu naocznie  własnego konta i informacji na nim przyznała mi rację że usługa nie powinna pojawić się na moim koncie.

 

Początkowo nieprawidłowości nie były dla mnie widoczne tak bardzo jednakże są informację  w sprawie płatności na rzecz tauronu które dostaję od banku są dodatkowo błędne co niestety powoduje u mnie coraz większe zamieszanie w płatnościach na rzecz tego dostawcy (przelewy realizuję sama).

Wcześniej dostawałam odpowiedzi standardowe że wyraziłam zgodę w tauronie dlatego mam uruchomiona usługę  (co nie ma odniesienia do sprawy bo wg tauronu i tak muszę wyrazić w banku zgodę na takie płatności aby je otrzymywać czego nie zrobiłam -inf.na stronie tauronu oraz otrzymana z BOK).

Najśmieszniejsze jest to że zazwyczaj odpowiedzi dotyczą instrukcji jak usługę odwołać, jednakże gdy chcę ją odwołać najpierw pojawia mi się (pomimo kliknięcia w tą opcję) aktywacja usługi.

Podkreślam że usługa cały czas oczekuje na akceptację a mimo to płatności na rzecz tauronu cały czas są widoczne i aktualizowane przez Bank.

Co do sposobu rozwiązwiązania sprawy jedyne co mi w banku doradzono (nawet po konsultacji z Dyrektorem placówki) to napisanie kolejnej reklamacji, gdyż nie mają możliwości informatycznych w oddziale aby ktoś mógł sprawdzić od wewnątrz w systemie w czym leży błąd.

 

Może ktoś mi doradzić gdzie najlepiej zgłosić problem?

Obawiam się bowiem że ponownie dostanę odpowiedź standardową bez przyjrzenia się sprawie na moim koncie, a nie jest rzeczą  błachą aby bank włączał usługę bez jej aktywowania na koncie klienta.

 

Pozdrawiam,

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 5 z 11 (7 096 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje faktury

Zgodnie z poprzednimi sugestiami prosimy o zgłoszeni reklamacji.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
11
04-09-2015
Wiadomość 6 z 11 (7 023 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje faktury

Złożyłam 2 odwołanie od "reklamacji" odpowiedź mam mieć 2 maja. Nie oczekuję cudów, podejrzewam że jak zwykle osoba która ją będzie rozpatrywać nie przeczyta ją w całości i odpowie "standardowo" nie na temat i niezgodnie z regulaminem samego banku.

 

W miedzyczasie już podjęłam inne kroki mające na celu rozwiązanie "mojego problemu".

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 7 z 11 (6 957 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje faktury

@leviatan Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Odpowiedź przekażemy w ustalonym terminie. Jeśli jednak reklamacja ulegnie wydłużeniu, to o tym fakcie również poinformujemy.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
33
25-03-2016
Wiadomość 8 z 11 (6 938 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje faktury

@PatrykW  Nie chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji, chodzi o fakt iż ich nawet nie czytacie ze zrozumieniem lub wcale, wklejacie standardowe odpowiedzi nie zgodne z tematem wniosku klienta a sprawa nie jest błacha i dotyczy uruchamiania usługi na koncie klienta bez jego zgody.

 

Przy zwróceniu uwagi do banku przy pierwszej odpowiedzi że nie jest to odpowiedź zgodna z tematem sprawy ponownie przy drugiej odpowiedzi na zgłoszenie robicie wybiórcze kopiuj wklej, czym nawet spokojnego klienta wyprowadzacie z równowagi.

 

Nawet nie sprawdzacie czy klient może mieć rację bo jakby Bank łaskawie raczył przeczytać i jak mówisz rozpatrzeć indywidualnie moje pierwotnie zgłoszenie "usterki"zdawałby sobie sprawę że łamie jednocześnie Ustawę o Ochronie Danych Osobowych , Prawo Bankowe, Podatkowe, moje prawa jako klienta, nie respektuje jednocześnie własnych regulaminów, podpisanych umów oraz  nadinterpretuje sobie własne instrukcje wymyslając jakieś niestworzone rzeczy które niemają odzwierciedlenia w faktach i  posiadanych przez bank dokumentach  wprowadzając tym samym klienta w błąd.

 

 

Sprawa która wydawała sie dla mnie prosta do załatwienia pokazała rażący brak jakichkolwiek kompetencji osób odpowiadających na zgłoszenie oraz pokazała że klient nie jest traktowany w żaden sposób jako osoba a jako sprawa do odchaczenia. I pokazała Bank jako twór który oprócz Callcenter i 1 lini z BOK nie ma nic do zaoferowania jeśli chodzi o obsługę. Na tym etapie mogę śmiało powiedzieć że bank jest sobie sam winien doprowadzenia do zaistniałej sytuacji.

 

A 2 odwołanie zostało przeze mnie napisane tylko z powodu własnie Pani z BOK która przez 1,5 godziny mnie obsługiwała, która jako jedyna zauważyła problem i starała się pomóc, a której bardzo dziękuję jednakże i ona dostawała "rzetelne odpowiedzi i rady od kolegów i przełożonych" których nie przytoczę bo nie chce sobie psuć resztki niedzieli.

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 9 z 11 (6 882 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Moje faktury


MarcinBa pisze:

Zgadza się. Należy aktywować usługę, aby otrzymywać powiadomienia o płatnościach do Tauron.


@leviatan Jeżeli wyraziłaś zgodę na przetwarzanie danych w firmie Tauron S.A. to do momentu akceptacji wniosku o usługę Moje faktury firma Tauron S.A. wysyła do nas 3 płatności. Dlatego pojawiają się o nich powiadomienia, pomimo braku akceptacji wniosku. Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku. 
Powiadomienia nie są związane z opłaceniem faktury, a dotyczą informacji o jej wystawieniu. Jeżeli opłaci się fakturę, np. w inny sposób wcześniej, to nie posiadamy o tym informacji.

Jeżeli nie chcesz korzystać z funkcji Moje Faktury dla firmy Tauron S.A., to wniosek możesz też wcześniej odrzucić w zakładce w ING BankOnLine po wybraniu Przelewy -> Moje faktur -> Lista wniosków -> Odrzuć akceptację.
 





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
593
147
04-09-2015
Wiadomość 10 z 11 (6 832 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Wpłatomat zjadł pieniądze

Przesłałam Twoją wiadomość do działu reklamacji. Zajmujemy się takimi sprawami priorytetowo. 
Mam nadzieję, że szybko uda nam się wyjaśnić Twoją sprawę i otrzymasz odpowiedź na zgłoszenie. 

 

13-07-2020
Wpłatomat zjadł pieniądze

Wczoraj tj 12.07.2020r. wpłatomat połknął moje pieniądze. Włożyłam odliczona sumę pieniędzy, wpłatomat liczył, mielił po czym wyświetlił się komunikat awaria modułu wplat. Przez chwilę nie działo się ...

13-07-2020
Podejście indywidualne do klienta

Jestem klientem ING od zawsze, w momencie gdy wybierałam bank kierowałam się wizja i tym co na dany moment Bank był w stanie mi zaoferować.
ING jako pierwszy wprowadził wpłatomaty, mógł się pochwalić a...

12-07-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy