Odpowiedz

Moje faktury

Witam,

 

Mam pytanie odnośnie aktywacji opcji Moje faktury dla TAURONa.

Jeśli spełniam poniższe 3 warunki:

  • Posiadam umowę kompleksową dotyczącą energii elektrycznej z TAURON Sprzedaż sp. z o.o lub z TAURON Sprzedaż GZE sp. z o.o
  • Korzystam z eFaktury w TAURONIE oraz Elektronicznego Biura Obsługi Klienta TAURONA 
  • Posiadać konto w ING Bank Śląski S.A

to aby aktywować usługę Moje faktury muszę jeszcze:

  • Zapoznać się z regulaminem oraz aktywować usługę Moje faktury na ING BankOnline

Czy to wystarczy aby aktywować w/w usługę?

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 1 z 11 (19 190 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Aby uruchomić Usługę należy:

1. Być Użytkownikiem systemu ING BankOnLine.

2. Mieć podpisaną umowę z TAURON.

3. Posiadać aktywny dostęp do eBOK TAURON oraz uruchomić w nim e-fakturę.

 

 

Jeśli jesteś klientem TAURON i masz dostęp do systemu ING BankOnLine, możesz aktywować usługę dzięki powiadomieniu,

które dostaniesz w systemie ING BankOnLine. Jeśli je otrzymałeś, wystarczy, że przejdziesz bezpośrednio z niego do zakładki

Przelewy > Moje faktury > Lista wniosków i zaakceptujesz widoczny wniosek.

Jest on widoczny w systemie, ponieważ ING Bank Śląski otrzymał od TAURON dane pozwalające na szybkie uruchomienie

Usługi Moje faktury wraz z przygotowaną płatnością za najbliższą fakturę. Jeśli aktywujesz Usługę, będziesz otrzymywać

kolejne przygotowane płatności w systemie ING BankOnLine przed terminem płatności kolejnej faktury dla Dostawcy.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 2 z 11 (19 128 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

 

 

Dobrze rozumiem, że w wyniku zawartego porozumienia z Tauronem a Bankiem Śląskim mogę płacić faktury na rzecz Tauronu za pośrednictwem ING, ale  aby otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia o płatnościach do Tauronu muszę aktywować usługę?

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 3 z 11 (19 064 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Zgadza się. Należy aktywować usługę, aby otrzymywać powiadomienia o płatnościach do Tauron.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MarcinBa
Były moderator
Były moderator icon
108
35
04-09-2015
Wiadomość 4 z 11 (18 989 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Dziękuję za konkretną odpowiedź. 

Niestety odnośnie moich faktur - mam problem z kontem gdyż Bank uruchomił mi usługę bez wyrażenia akceptacji.

Zgłaszałam błąd trzykrotnie ostatnia reklamacja w samym banku Pani która mnie obsługiwała początkowo nie chciała wierzyć że mogę coś mieć włączone bez wyrażenia na to zgody, jednakże po przedstawieniu kontrargumentów w postaci regulaminów z Tauronu i banku oraz pokazaniu naocznie  własnego konta i informacji na nim przyznała mi rację że usługa nie powinna pojawić się na moim koncie.

 

Początkowo nieprawidłowości nie były dla mnie widoczne tak bardzo jednakże są informację  w sprawie płatności na rzecz tauronu które dostaję od banku są dodatkowo błędne co niestety powoduje u mnie coraz większe zamieszanie w płatnościach na rzecz tego dostawcy (przelewy realizuję sama).

Wcześniej dostawałam odpowiedzi standardowe że wyraziłam zgodę w tauronie dlatego mam uruchomiona usługę  (co nie ma odniesienia do sprawy bo wg tauronu i tak muszę wyrazić w banku zgodę na takie płatności aby je otrzymywać czego nie zrobiłam -inf.na stronie tauronu oraz otrzymana z BOK).

Najśmieszniejsze jest to że zazwyczaj odpowiedzi dotyczą instrukcji jak usługę odwołać, jednakże gdy chcę ją odwołać najpierw pojawia mi się (pomimo kliknięcia w tą opcję) aktywacja usługi.

Podkreślam że usługa cały czas oczekuje na akceptację a mimo to płatności na rzecz tauronu cały czas są widoczne i aktualizowane przez Bank.

Co do sposobu rozwiązwiązania sprawy jedyne co mi w banku doradzono (nawet po konsultacji z Dyrektorem placówki) to napisanie kolejnej reklamacji, gdyż nie mają możliwości informatycznych w oddziale aby ktoś mógł sprawdzić od wewnątrz w systemie w czym leży błąd.

 

Może ktoś mi doradzić gdzie najlepiej zgłosić problem?

Obawiam się bowiem że ponownie dostanę odpowiedź standardową bez przyjrzenia się sprawie na moim koncie, a nie jest rzeczą  błachą aby bank włączał usługę bez jej aktywowania na koncie klienta.

 

Pozdrawiam,

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 5 z 11 (18 948 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Zgodnie z poprzednimi sugestiami prosimy o zgłoszeni reklamacji.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
SandraŚ
Były moderator
Były moderator icon
52
12
04-09-2015
Wiadomość 6 z 11 (18 875 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

Złożyłam 2 odwołanie od "reklamacji" odpowiedź mam mieć 2 maja. Nie oczekuję cudów, podejrzewam że jak zwykle osoba która ją będzie rozpatrywać nie przeczyta ją w całości i odpowie "standardowo" nie na temat i niezgodnie z regulaminem samego banku.

 

W miedzyczasie już podjęłam inne kroki mające na celu rozwiązanie "mojego problemu".

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 7 z 11 (18 809 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

@leviatan Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Odpowiedź przekażemy w ustalonym terminie. Jeśli jednak reklamacja ulegnie wydłużeniu, to o tym fakcie również poinformujemy.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 8 z 11 (18 790 wyświetleń)

Re.: Moje faktury

@PatrykW  Nie chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji, chodzi o fakt iż ich nawet nie czytacie ze zrozumieniem lub wcale, wklejacie standardowe odpowiedzi nie zgodne z tematem wniosku klienta a sprawa nie jest błacha i dotyczy uruchamiania usługi na koncie klienta bez jego zgody.

 

Przy zwróceniu uwagi do banku przy pierwszej odpowiedzi że nie jest to odpowiedź zgodna z tematem sprawy ponownie przy drugiej odpowiedzi na zgłoszenie robicie wybiórcze kopiuj wklej, czym nawet spokojnego klienta wyprowadzacie z równowagi.

 

Nawet nie sprawdzacie czy klient może mieć rację bo jakby Bank łaskawie raczył przeczytać i jak mówisz rozpatrzeć indywidualnie moje pierwotnie zgłoszenie "usterki"zdawałby sobie sprawę że łamie jednocześnie Ustawę o Ochronie Danych Osobowych , Prawo Bankowe, Podatkowe, moje prawa jako klienta, nie respektuje jednocześnie własnych regulaminów, podpisanych umów oraz  nadinterpretuje sobie własne instrukcje wymyslając jakieś niestworzone rzeczy które niemają odzwierciedlenia w faktach i  posiadanych przez bank dokumentach  wprowadzając tym samym klienta w błąd.

 

 

Sprawa która wydawała sie dla mnie prosta do załatwienia pokazała rażący brak jakichkolwiek kompetencji osób odpowiadających na zgłoszenie oraz pokazała że klient nie jest traktowany w żaden sposób jako osoba a jako sprawa do odchaczenia. I pokazała Bank jako twór który oprócz Callcenter i 1 lini z BOK nie ma nic do zaoferowania jeśli chodzi o obsługę. Na tym etapie mogę śmiało powiedzieć że bank jest sobie sam winien doprowadzenia do zaistniałej sytuacji.

 

A 2 odwołanie zostało przeze mnie napisane tylko z powodu własnie Pani z BOK która przez 1,5 godziny mnie obsługiwała, która jako jedyna zauważyła problem i starała się pomóc, a której bardzo dziękuję jednakże i ona dostawała "rzetelne odpowiedzi i rady od kolegów i przełożonych" których nie przytoczę bo nie chce sobie psuć resztki niedzieli.

 

 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
leviatan
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
19
3
23-04-2016
Wiadomość 9 z 11 (18 734 wyświetleń)

Re.: Moje faktury


MarcinBa pisze:

Zgadza się. Należy aktywować usługę, aby otrzymywać powiadomienia o płatnościach do Tauron.


@leviatan Jeżeli wyraziłaś zgodę na przetwarzanie danych w firmie Tauron S.A. to do momentu akceptacji wniosku o usługę Moje faktury firma Tauron S.A. wysyła do nas 3 płatności. Dlatego pojawiają się o nich powiadomienia, pomimo braku akceptacji wniosku. Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku. 
Powiadomienia nie są związane z opłaceniem faktury, a dotyczą informacji o jej wystawieniu. Jeżeli opłaci się fakturę, np. w inny sposób wcześniej, to nie posiadamy o tym informacji.

Jeżeli nie chcesz korzystać z funkcji Moje Faktury dla firmy Tauron S.A., to wniosek możesz też wcześniej odrzucić w zakładce w ING BankOnLine po wybraniu Przelewy -> Moje faktur -> Lista wniosków -> Odrzuć akceptację.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
788
172
04-09-2015
Wiadomość 10 z 11 (18 684 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy