23-04-2016 12:42
Witam,
Mam pytanie odnośnie aktywacji opcji Moje faktury dla TAURONa.
Jeśli spełniam poniższe 3 warunki:
to aby aktywować usługę Moje faktury muszę jeszcze:
Czy to wystarczy aby aktywować w/w usługę?
24-04-2016 10:04
Aby uruchomić Usługę należy:
1. Być Użytkownikiem systemu ING BankOnLine.
2. Mieć podpisaną umowę z TAURON.
3. Posiadać aktywny dostęp do eBOK TAURON oraz uruchomić w nim e-fakturę.
Jeśli jesteś klientem TAURON i masz dostęp do systemu ING BankOnLine, możesz aktywować usługę dzięki powiadomieniu,
które dostaniesz w systemie ING BankOnLine. Jeśli je otrzymałeś, wystarczy, że przejdziesz bezpośrednio z niego do zakładki
Przelewy > Moje faktury > Lista wniosków i zaakceptujesz widoczny wniosek.
Jest on widoczny w systemie, ponieważ ING Bank Śląski otrzymał od TAURON dane pozwalające na szybkie uruchomienie
Usługi Moje faktury wraz z przygotowaną płatnością za najbliższą fakturę. Jeśli aktywujesz Usługę, będziesz otrzymywać
kolejne przygotowane płatności w systemie ING BankOnLine przed terminem płatności kolejnej faktury dla Dostawcy.
25-04-2016 16:59
Dobrze rozumiem, że w wyniku zawartego porozumienia z Tauronem a Bankiem Śląskim mogę płacić faktury na rzecz Tauronu za pośrednictwem ING, ale aby otrzymywać jakiekolwiek powiadomienia o płatnościach do Tauronu muszę aktywować usługę?
26-04-2016 17:09
Zgadza się. Należy aktywować usługę, aby otrzymywać powiadomienia o płatnościach do Tauron.
27-04-2016 21:23
Dziękuję za konkretną odpowiedź.
Niestety odnośnie moich faktur - mam problem z kontem gdyż Bank uruchomił mi usługę bez wyrażenia akceptacji.
Zgłaszałam błąd trzykrotnie ostatnia reklamacja w samym banku Pani która mnie obsługiwała początkowo nie chciała wierzyć że mogę coś mieć włączone bez wyrażenia na to zgody, jednakże po przedstawieniu kontrargumentów w postaci regulaminów z Tauronu i banku oraz pokazaniu naocznie własnego konta i informacji na nim przyznała mi rację że usługa nie powinna pojawić się na moim koncie.
Początkowo nieprawidłowości nie były dla mnie widoczne tak bardzo jednakże są informację w sprawie płatności na rzecz tauronu które dostaję od banku są dodatkowo błędne co niestety powoduje u mnie coraz większe zamieszanie w płatnościach na rzecz tego dostawcy (przelewy realizuję sama).
Wcześniej dostawałam odpowiedzi standardowe że wyraziłam zgodę w tauronie dlatego mam uruchomiona usługę (co nie ma odniesienia do sprawy bo wg tauronu i tak muszę wyrazić w banku zgodę na takie płatności aby je otrzymywać czego nie zrobiłam -inf.na stronie tauronu oraz otrzymana z BOK).
Najśmieszniejsze jest to że zazwyczaj odpowiedzi dotyczą instrukcji jak usługę odwołać, jednakże gdy chcę ją odwołać najpierw pojawia mi się (pomimo kliknięcia w tą opcję) aktywacja usługi.
Podkreślam że usługa cały czas oczekuje na akceptację a mimo to płatności na rzecz tauronu cały czas są widoczne i aktualizowane przez Bank.
Co do sposobu rozwiązwiązania sprawy jedyne co mi w banku doradzono (nawet po konsultacji z Dyrektorem placówki) to napisanie kolejnej reklamacji, gdyż nie mają możliwości informatycznych w oddziale aby ktoś mógł sprawdzić od wewnątrz w systemie w czym leży błąd.
Może ktoś mi doradzić gdzie najlepiej zgłosić problem?
Obawiam się bowiem że ponownie dostanę odpowiedź standardową bez przyjrzenia się sprawie na moim koncie, a nie jest rzeczą błachą aby bank włączał usługę bez jej aktywowania na koncie klienta.
Pozdrawiam,
28-04-2016 21:23
Zgodnie z poprzednimi sugestiami prosimy o zgłoszeni reklamacji.
29-04-2016 17:53
Złożyłam 2 odwołanie od "reklamacji" odpowiedź mam mieć 2 maja. Nie oczekuję cudów, podejrzewam że jak zwykle osoba która ją będzie rozpatrywać nie przeczyta ją w całości i odpowie "standardowo" nie na temat i niezgodnie z regulaminem samego banku.
W miedzyczasie już podjęłam inne kroki mające na celu rozwiązanie "mojego problemu".
30-04-2016 17:08
@leviatan Każdą reklamację rozpatrujemy indywidualnie. Odpowiedź przekażemy w ustalonym terminie. Jeśli jednak reklamacja ulegnie wydłużeniu, to o tym fakcie również poinformujemy.
01-05-2016 20:43
@PatrykW Nie chodzi o czas rozpatrzenia reklamacji, chodzi o fakt iż ich nawet nie czytacie ze zrozumieniem lub wcale, wklejacie standardowe odpowiedzi nie zgodne z tematem wniosku klienta a sprawa nie jest błacha i dotyczy uruchamiania usługi na koncie klienta bez jego zgody.
Przy zwróceniu uwagi do banku przy pierwszej odpowiedzi że nie jest to odpowiedź zgodna z tematem sprawy ponownie przy drugiej odpowiedzi na zgłoszenie robicie wybiórcze kopiuj wklej, czym nawet spokojnego klienta wyprowadzacie z równowagi.
Nawet nie sprawdzacie czy klient może mieć rację bo jakby Bank łaskawie raczył przeczytać i jak mówisz rozpatrzeć indywidualnie moje pierwotnie zgłoszenie "usterki"zdawałby sobie sprawę że łamie jednocześnie Ustawę o Ochronie Danych Osobowych , Prawo Bankowe, Podatkowe, moje prawa jako klienta, nie respektuje jednocześnie własnych regulaminów, podpisanych umów oraz nadinterpretuje sobie własne instrukcje wymyslając jakieś niestworzone rzeczy które niemają odzwierciedlenia w faktach i posiadanych przez bank dokumentach wprowadzając tym samym klienta w błąd.
Sprawa która wydawała sie dla mnie prosta do załatwienia pokazała rażący brak jakichkolwiek kompetencji osób odpowiadających na zgłoszenie oraz pokazała że klient nie jest traktowany w żaden sposób jako osoba a jako sprawa do odchaczenia. I pokazała Bank jako twór który oprócz Callcenter i 1 lini z BOK nie ma nic do zaoferowania jeśli chodzi o obsługę. Na tym etapie mogę śmiało powiedzieć że bank jest sobie sam winien doprowadzenia do zaistniałej sytuacji.
A 2 odwołanie zostało przeze mnie napisane tylko z powodu własnie Pani z BOK która przez 1,5 godziny mnie obsługiwała, która jako jedyna zauważyła problem i starała się pomóc, a której bardzo dziękuję jednakże i ona dostawała "rzetelne odpowiedzi i rady od kolegów i przełożonych" których nie przytoczę bo nie chce sobie psuć resztki niedzieli.
02-05-2016 19:13
MarcinBa pisze:
Zgadza się. Należy aktywować usługę, aby otrzymywać powiadomienia o płatnościach do Tauron.
@leviatan Jeżeli wyraziłaś zgodę na przetwarzanie danych w firmie Tauron S.A. to do momentu akceptacji wniosku o usługę Moje faktury firma Tauron S.A. wysyła do nas 3 płatności. Dlatego pojawiają się o nich powiadomienia, pomimo braku akceptacji wniosku. Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku.
Powiadomienia nie są związane z opłaceniem faktury, a dotyczą informacji o jej wystawieniu. Jeżeli opłaci się fakturę, np. w inny sposób wcześniej, to nie posiadamy o tym informacji.
Jeżeli nie chcesz korzystać z funkcji Moje Faktury dla firmy Tauron S.A., to wniosek możesz też wcześniej odrzucić w zakładce w ING BankOnLine po wybraniu Przelewy -> Moje faktur -> Lista wniosków -> Odrzuć akceptację.
Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
4 | |
4 | |
3 |