Odpowiedz

Finansometr - wyłączenie analizy

Mam pytanie dotyczące analizy moich wydatków pokazywanych na stronie głównej nowego ING online. Czy da się jakoś wyłączyć analizę wszystkich wydatków - zaznaczyć jakby grupowo opcję "nie analizuj" czy muszę to robić krok po kroku dla każdej płatności historycznej?

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (6 941 wyświetleń)

Re.: Finansometr - wyłączenie analizy

Chciałbym aby ta funkcja była z możliwością wyłączenia na panelu głównym. Podobnie inne. Panel główny powinien być tak konfigurowalny jak pulpit na telefonie (smartfonie) Co chce zostawiam, co nie chce - wyłączam.

Nie każdy chce mieć ciągle przed oczyma BLIK. Nie każdy też potrzebuje budżetu na panelu głównym, jeśli wcale go to nie interesuje.

Mnie akurat BUDŻET interesuje ale......powinna być opcja wyboru.

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
352
59
03-02-2016
Wiadomość 2 z 4 (6 926 wyświetleń)

Re.: Finansometr - wyłączenie analizy

[ Edytowane ]

@atmt Obecnie możesz wyłączyć z analizy każdą transakcję osobno. @viggen @atmt Zapisałam przesłane przez Was propozycje.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
681
124
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (6 873 wyświetleń)

Re.: Finansometr - wyłączenie analizy

Dziękuję za informację.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 4 z 4 (6 842 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Przekazałam Twoją prośbę do jednostki, która zajmuje się zgłoszeniem.

27-12-2025
Re: Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze

Po czterech miesiącach taka sama sytuacja. Pieniądze włożone do wpłatomatu, dziwne dźwięki, komunikat o awarii, brak zaksięgowania na koncie. Sprawa zgłoszona natychmiast. Rozpatrywanie jej trwa już o...

27-12-2025
Re: Re.: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Nie wiem z jakiego systemu operacyjnego korzystasz. W przypadku Androida, na kłopot z wyświetleniem strony logowania, może pomóc wstrzymanie aplikacji w ustawieniach telefonu. A następnie ponowne jej

...

26-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy