24-04-2016 10:37
Mam pytanie dotyczące analizy moich wydatków pokazywanych na stronie głównej nowego ING online. Czy da się jakoś wyłączyć analizę wszystkich wydatków - zaznaczyć jakby grupowo opcję "nie analizuj" czy muszę to robić krok po kroku dla każdej płatności historycznej?
24-04-2016 12:22
Chciałbym aby ta funkcja była z możliwością wyłączenia na panelu głównym. Podobnie inne. Panel główny powinien być tak konfigurowalny jak pulpit na telefonie (smartfonie) Co chce zostawiam, co nie chce - wyłączam.
Nie każdy chce mieć ciągle przed oczyma BLIK. Nie każdy też potrzebuje budżetu na panelu głównym, jeśli wcale go to nie interesuje.
Mnie akurat BUDŻET interesuje ale......powinna być opcja wyboru.
25-04-2016 09:04 | Edytowano: 25-04-2016 09:07
@atmt Obecnie możesz wyłączyć z analizy każdą transakcję osobno. @viggen @atmt Zapisałam przesłane przez Was propozycje.
25-04-2016 19:55
Dziękuję za informację.
Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025Cieszymy się, że już wszystko jest w porządku
Gdybyś potrzebował pomocy zawsze możesz do nas napisać na czacie, po zalogowaniu w Moim ING - chętnie pomożemy.
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |