Odpowiedz

Finansometr - wyłączenie analizy

Mam pytanie dotyczące analizy moich wydatków pokazywanych na stronie głównej nowego ING online. Czy da się jakoś wyłączyć analizę wszystkich wydatków - zaznaczyć jakby grupowo opcję "nie analizuj" czy muszę to robić krok po kroku dla każdej płatności historycznej?

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 1 z 4 (6 004 wyświetleń)

Re.: Finansometr - wyłączenie analizy

Chciałbym aby ta funkcja była z możliwością wyłączenia na panelu głównym. Podobnie inne. Panel główny powinien być tak konfigurowalny jak pulpit na telefonie (smartfonie) Co chce zostawiam, co nie chce - wyłączam.

Nie każdy chce mieć ciągle przed oczyma BLIK. Nie każdy też potrzebuje budżetu na panelu głównym, jeśli wcale go to nie interesuje.

Mnie akurat BUDŻET interesuje ale......powinna być opcja wyboru.

viggen
Główny rachmistrz II
Główny rachmistrz II icon
344
49
03-02-2016
Wiadomość 2 z 4 (5 989 wyświetleń)

Re.: Finansometr - wyłączenie analizy

[ Edytowane ]

@atmt Obecnie możesz wyłączyć z analizy każdą transakcję osobno. @viggen @atmt Zapisałam przesłane przez Was propozycje.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
MonikaC
Moderator
Moderator icon
647
122
04-09-2015
Wiadomość 3 z 4 (5 936 wyświetleń)

Re.: Finansometr - wyłączenie analizy

Dziękuję za informację.

Odpowiedz
0 Lajków
atmt
Zaprawiony analityk II
Zaprawiony analityk II icon
146
77
27-11-2015
Wiadomość 4 z 4 (5 905 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy