Odpowiedz

Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

Jak zapewne bank już wie (a może i nie?) Paypal zmienił dostawcę szybkich płatności na Trustly które działa podobnie do Soforta - wymaga podania hasła i loginu (a także zapewne potwierdzeń smsowych), czyli działania identycznego z typowym scamem a także łamiące umowę użytkownika z bankiem.

 

Czy (podobnie jak choćby mBank czy iPKO) bank zablokuje zapytania przychodzące od stron prowadzących wspomniany proceder? O API nie pytam bo to inny temat, zresztą z tego co widzę nie ma nawet RESTa, trochę szkoda.

 

Zalinkowałbym no ale mamy tu upośledzoną politykę odnośnie linkowania, w sieci przecież nie ma nic poza forum ing więc linki nam niepotrzebne.

 

Ciekawi mnie reakcja banku, jej tempo i czy w ogóle jakaś wystąpi, bo może być szerokie spektrum, od zignorowania problemu poprzez wyemitowanie nijakiego PRowego komunikatu po faktyczne działania, zastanawiam się do której grupy zaliczyć ING.

 

A poza tym uważam że nowy system internetowy jest niedopracowany i mało użyteczny.

Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
26
29-11-2015
Wiadomość 1 z 6 (6 505 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

Mnie też ciekawi, czemu ING jeszcze nie skomentowało tej sprawy. Inne banki już dawno zareagowały. Dział IT ING - jesteście tam? Wszystkie dane Waszych klientów są zagrożone!
Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 2 z 6 (6 484 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

Informacje zostały już przekazane do właściwego działu. Sprawę wyjaśniamy. Wrócimy z odpowiedzią w kolejnej wiadomości.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 3 z 6 (6 480 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

ING Bank Śląski podziela stanowisko Związku Banków Polskich, który rekomenduje klientom niekorzystanie z usług firm, w szczególności tych oferujących serwisy szybkich płatności, które wymagają od swoich Klientów przekazania im informacji takich jak: identyfikatora w systemie bankowości internetowej, haseł do tego systemu i kodów autoryzacyjnych transakcje.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 4 z 6 (6 385 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

Jestem pod wrażeniem, zaledwie w jeden dzień bank ustalił coś, co ma już w swoim regulaminie:

§ 26
2. Użytkownik jest zobowiązany do utrzymania w poufności wszystkich danych służących do jego identyfikacji i autoryzacji
za pośrednictwem Systemu oraz nie ujawniania tych danych osobom trzecim (w tym małżonkowi, małżonce, członkowi
rodziny, innej osobie bliskiej).

no brawko, naprawdę Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
26
29-11-2015
Wiadomość 5 z 6 (6 280 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

O, doszłą informacja po zalogowaniu, szkoda tylko że nie linkuje do odpowiedniego wątku na stronie KNF Emotikon: Mrugający W każdym razie jest to plus.

Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
26
29-11-2015
Wiadomość 6 z 6 (6 145 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Obsługa kasowa w oddziale w Krakowie

Zgadza się, w Krakowie mamy tylko jedne oddział z obsługą kasową. Znajduję się on przy ulicy 

Kapelanka 42B w Krakowie.

Na terenie Krakowa mamy jednak bardzo dużą ilość naszych bankomatów oraz wpłatom

...

03-08-2021
Re: problem z płatnościami telefonem

Dzień dobry,
proszę spróbuj jeszcze odinstalować aplikację i na nowo ją zainstalować. Następnie na nowo aktywuj płatności telefonem. Jeżeli to również nie pomoże, to będziemy musieli sprawdzić Twoją s

...

03-08-2021
Dodatkowe dokumenty

Witam, od dziś jestem na 4 etapie
Wyceniamy nieruchomość

Otrzymaliśmy wycenę Twojej nieruchomości.
Czekamy na dodatkowe dokumenty, o których poinformował Cię Twój specjalista

Problem polega na tym, że mój...

03-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy