27-04-2016 17:36
Jak zapewne bank już wie (a może i nie?) Paypal zmienił dostawcę szybkich płatności na Trustly które działa podobnie do Soforta - wymaga podania hasła i loginu (a także zapewne potwierdzeń smsowych), czyli działania identycznego z typowym scamem a także łamiące umowę użytkownika z bankiem.
Czy (podobnie jak choćby mBank czy iPKO) bank zablokuje zapytania przychodzące od stron prowadzących wspomniany proceder? O API nie pytam bo to inny temat, zresztą z tego co widzę nie ma nawet RESTa, trochę szkoda.
Zalinkowałbym no ale mamy tu upośledzoną politykę odnośnie linkowania, w sieci przecież nie ma nic poza forum ing więc linki nam niepotrzebne.
Ciekawi mnie reakcja banku, jej tempo i czy w ogóle jakaś wystąpi, bo może być szerokie spektrum, od zignorowania problemu poprzez wyemitowanie nijakiego PRowego komunikatu po faktyczne działania, zastanawiam się do której grupy zaliczyć ING.
A poza tym uważam że nowy system internetowy jest niedopracowany i mało użyteczny.
27-04-2016 20:51
27-04-2016 21:09
Informacje zostały już przekazane do właściwego działu. Sprawę wyjaśniamy. Wrócimy z odpowiedzią w kolejnej wiadomości.
28-04-2016 11:41
ING Bank Śląski podziela stanowisko Związku Banków Polskich, który rekomenduje klientom niekorzystanie z usług firm, w szczególności tych oferujących serwisy szybkich płatności, które wymagają od swoich Klientów przekazania im informacji takich jak: identyfikatora w systemie bankowości internetowej, haseł do tego systemu i kodów autoryzacyjnych transakcje.
01-05-2016 13:00
11-05-2016 13:28
O, doszłą informacja po zalogowaniu, szkoda tylko że nie linkuje do odpowiedniego wątku na stronie KNF W każdym razie jest to plus.
Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.
02-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
13 | |
7 | |
6 |