Bankowość internetowa

Odpowiedz

Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

Jak zapewne bank już wie (a może i nie?) Paypal zmienił dostawcę szybkich płatności na Trustly które działa podobnie do Soforta - wymaga podania hasła i loginu (a także zapewne potwierdzeń smsowych), czyli działania identycznego z typowym scamem a także łamiące umowę użytkownika z bankiem.

 

Czy (podobnie jak choćby mBank czy iPKO) bank zablokuje zapytania przychodzące od stron prowadzących wspomniany proceder? O API nie pytam bo to inny temat, zresztą z tego co widzę nie ma nawet RESTa, trochę szkoda.

 

Zalinkowałbym no ale mamy tu upośledzoną politykę odnośnie linkowania, w sieci przecież nie ma nic poza forum ing więc linki nam niepotrzebne.

 

Ciekawi mnie reakcja banku, jej tempo i czy w ogóle jakaś wystąpi, bo może być szerokie spektrum, od zignorowania problemu poprzez wyemitowanie nijakiego PRowego komunikatu po faktyczne działania, zastanawiam się do której grupy zaliczyć ING.

 

A poza tym uważam że nowy system internetowy jest niedopracowany i mało użyteczny.

Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
28
29-11-2015
Wiadomość 1 z 6 (12 997 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

Mnie też ciekawi, czemu ING jeszcze nie skomentowało tej sprawy. Inne banki już dawno zareagowały. Dział IT ING - jesteście tam? Wszystkie dane Waszych klientów są zagrożone!
Odpowiedz
0 Lajków
mkowalski8
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
27-04-2016
Wiadomość 2 z 6 (12 976 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

Informacje zostały już przekazane do właściwego działu. Sprawę wyjaśniamy. Wrócimy z odpowiedzią w kolejnej wiadomości.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 3 z 6 (12 972 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

ING Bank Śląski podziela stanowisko Związku Banków Polskich, który rekomenduje klientom niekorzystanie z usług firm, w szczególności tych oferujących serwisy szybkich płatności, które wymagają od swoich Klientów przekazania im informacji takich jak: identyfikatora w systemie bankowości internetowej, haseł do tego systemu i kodów autoryzacyjnych transakcje.

Odpowiedz
0 Lajków
DariuszK
Były moderator
Były moderator icon
28
5
25-03-2016
Wiadomość 4 z 6 (12 877 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

Jestem pod wrażeniem, zaledwie w jeden dzień bank ustalił coś, co ma już w swoim regulaminie:

§ 26
2. Użytkownik jest zobowiązany do utrzymania w poufności wszystkich danych służących do jego identyfikacji i autoryzacji
za pośrednictwem Systemu oraz nie ujawniania tych danych osobom trzecim (w tym małżonkowi, małżonce, członkowi
rodziny, innej osobie bliskiej).

no brawko, naprawdę Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
28
29-11-2015
Wiadomość 5 z 6 (12 772 wyświetleń)

Re.: Blokada portali wyłudzających dane do logowania?

O, doszłą informacja po zalogowaniu, szkoda tylko że nie linkuje do odpowiedniego wątku na stronie KNF Emotikon: Mrugający W każdym razie jest to plus.

Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
28
29-11-2015
Wiadomość 6 z 6 (12 637 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Aplikacja mobilna - pomysły z innych banków do wzdrożenia w ING

Najwidoczniej nie korzystasz z funkcjonalności/usług, przy których te błędy są Emotikon: Szczęśliwy

03-11-2024
Re: Re.: Nowy wygląd Mojego ING

Wiem, dlatego o tym piszę.

03-11-2024
Re.: Restrukturyzacja

Prosimy, w tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING w dni robocze od 8-16 i specjaliści od restrukturyzacji sprawdzą Twoją sytuację i dane w systemie bankowym.

02-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy