27-04-2016 17:36
Jak zapewne bank już wie (a może i nie?) Paypal zmienił dostawcę szybkich płatności na Trustly które działa podobnie do Soforta - wymaga podania hasła i loginu (a także zapewne potwierdzeń smsowych), czyli działania identycznego z typowym scamem a także łamiące umowę użytkownika z bankiem.
Czy (podobnie jak choćby mBank czy iPKO) bank zablokuje zapytania przychodzące od stron prowadzących wspomniany proceder? O API nie pytam bo to inny temat, zresztą z tego co widzę nie ma nawet RESTa, trochę szkoda.
Zalinkowałbym no ale mamy tu upośledzoną politykę odnośnie linkowania, w sieci przecież nie ma nic poza forum ing więc linki nam niepotrzebne.
Ciekawi mnie reakcja banku, jej tempo i czy w ogóle jakaś wystąpi, bo może być szerokie spektrum, od zignorowania problemu poprzez wyemitowanie nijakiego PRowego komunikatu po faktyczne działania, zastanawiam się do której grupy zaliczyć ING.
A poza tym uważam że nowy system internetowy jest niedopracowany i mało użyteczny.
27-04-2016 20:51
27-04-2016 21:09
Informacje zostały już przekazane do właściwego działu. Sprawę wyjaśniamy. Wrócimy z odpowiedzią w kolejnej wiadomości.
28-04-2016 11:41
ING Bank Śląski podziela stanowisko Związku Banków Polskich, który rekomenduje klientom niekorzystanie z usług firm, w szczególności tych oferujących serwisy szybkich płatności, które wymagają od swoich Klientów przekazania im informacji takich jak: identyfikatora w systemie bankowości internetowej, haseł do tego systemu i kodów autoryzacyjnych transakcje.
01-05-2016 13:00
11-05-2016 13:28
O, doszłą informacja po zalogowaniu, szkoda tylko że nie linkuje do odpowiedniego wątku na stronie KNF
W każdym razie jest to plus.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 14 | |
| 13 | |
| 12 | |
| 4 | |
| 3 |