03-05-2016 18:15
@AgnieszkaBin Doceniam że ktoś w ogóle odpowiada na mój temat, choć nie liczyłam na to.
W woli wyjaśnienia w kwestii : " Płatności nie będą wyświetlane, jeżeli do tego czasu nie zaakceptuje się wniosku. " nie bierz nic za pewnik bo możesz się mocno zdziwić.... jednakże nie kontynuuje tematu bo wystarczająco już dużo powiedziałam waszym kolegom i przełożonym na temat braku wiedzy i kompetencji w mojej sprawie, gdyż wczoraj ktoś zadzwonił do mnie z banku (badanie negatywnej ankiety).
Ostatecznie także wczoraj dowiedziałam się z CallCenter że bank nagle uznał moje argumenty, czekam jednak na potwierdzenie w postaci pisma, które ma przyjśc pocztą.
W związku z powyższym sprawa dla mnie na razie zostaje zamknięta.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
7 | |
5 | |
5 | |
3 | |
3 |